MotoGP

Вињалес ја прекина соработката со менаџерот, договорот со Јамаха е неизвесен

Поранешен менаџер Аки Ајо, тврди дека во актуелниот договор на Вињалес има клаузула според која Suzuki ќе може автоматски да му го продолжи договорот на Вињалес за уште една сезона доколку тој успее барем еднаш да се искачи на подиумот.

Следете нè на:

 

Веднаш по тестирањето во САД од Сузуки дојдоа гласини кои можат да влијаат на иднината на Маверик Вињалес. Шпанскиот возач ја прекина соработката со својот поранешен менаџер Аки Ајо и започна соработка со Пако Санчез, кој порано се грижеше за кариерата на Пол Еспаргаро.

Тоа би можело да биде релативно скап проблем. Според некои извори, Вињалес ќе треба да плати казна од 25% од парите кои треба да ги добие новиот агент на неговиот поранешен агент Ајо бидејќи го прекршил договорот.

Веста дека Вињалес се разделил со поранешниот менаџер, веднаш ги привлече останатите застапници. На крајот, Вињалес одлучи Санчез да се грижи за правните работи, а тој да се грижи за преговорите околу новите договори. Но со оглед на притисокот кој со себе го носат MotoGP трките, ваквата одлука можеби и не е многу умна.

a6e2726d bbb1 4879 b679 c288c37b5af0 1170x780Дали Маверик Вињалес ќе остане во Сузуки?

Новиот менаџер на Вињалес можеби нема да успее да му најде подобар тим. Според motosport.com Вињалес во моментов има понуда само од Suzuki. Интернет страната Speedweek, повикувајќи се на неговиот поранешен менаџер Аки Ајо, тврди дека во актуелниот договор на Вињалес има клаузула според која Suzuki ќе може автоматски да му го продолжи договорот на Вињалес за уште една сезона доколку тој успее барем еднаш да се искачи на подиумот. Со оглед на одличната форма на Вињалес оваа сезона, големи се шансите тоа и да се случи.

Но тоа ќе и создаде проблем на Yamaha. Тие се обидуваат да потпишат договор со Вињалес кој ќе биде замена за Хорхе Лоренцо, но доколку Шпанецот освои место на подиумот, тогаш оваа опција ќе пропадне. А тврдењата дека Вињалес намерно нема да се бори за место на подиумот се речиси неверојатни.

Доколку Yamaha не успее да ги обезбеди услугите на Вињалес, тогаш тие можеби ќе му понудат на друг возач договор со траење од една сезона, за да можат подоцна да му понудат договор на Вињалес.

Валентино Роси изјави дека Андреа Јанон или Дани Педроса би можеле да го завземат местото на Лоренцо, но тешко е за верување дека Yamaha ќе му дозволи на Роси да го избере својот тимски колега.

Се верува дека во моментов од Yamaha не сакаат да му дадат шанса на Алекс Ринс да настапува за првиот тим и дека повеќе им одговара тој да настапува за сателитскиот тим. Од друга страна Ринс не сака да настапува за тој тим и големи се шансите тој да премине во Repsol Honda.

Во моментов, единствено сигурно е дека Лоренцо ќе потпише договор со Ducati, а договорот би требало да биде претставен веднаш по трката во Херез.  

 

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.