MotoGP

Suter останува во Moto2

Одлуката да се врати во Moto2 серијата само пет дена откако решија да ја напуштат, во интервју за германската интернет страна „Speedweek“ го објасни основачот на компанијата Ескил Сутер.

Следете нè на:

 

Пет дена откако објавија дека нема да бидат дел од Moto2 шампионатот во сезоната 2018, Forward Racing повторно ги враќа назад. Денеска од тимот Forward Racing објавија дека потпишале договор и дека следната сезона ќе настапуваат со Suter шасија. Договорот беше склучен откако за време на тестот во Херез кој се оддржа пред две недели, тимот ги тестираше шасиите на Suter и Kalex. Гранадо и Манзи беа брзи со шасијата на Suter, а откако се соочија со проблеми со доставата со Kalem и КТМ, беше донесена одлука да се продолжи со Suter.

Но за ова беше потребно мало убедување бидејќи беше потребно да се промени мислењето на Suter. После разговорот меѓу директорите на двете компании беше одлучено Suter да се врати во серијата.

suter shasija

Одлуката да се врати во Moto2 серијата само пет дена откако решија да ја напуштат, во интервју за германската интернет страна „Speedweek“ го објасни основачот на компанијата Ескил Сутер.

Одлуката не била исправна, призна Сутер но сепак напомена дека видел поголеми можности за 2019 година и понатаму, кога Triumph ќе го преземе снабдувањето со Moto2 мотори. Неговите планови се да ги искористи Гранадо и Манзи, двајца млади но искусни Moto 2 возачи за да помогнат во развојот на шасијата.

Но Forward  можеби нема да биде единствениот тим кој ќе биде снабдуван од страна на Suter. Постојат можности истото да го направи и Kiefer Racing но само доколку успеат да обезбедат финансиски средства.

Kiefer за кого настапуваат Доминик Агертер и Сандро Кортесе е во преговори за шасија со КТМ но работите би можеле да се променат. Ова би било добра вест за Suter бидејќи Агетер се покажа навистина компетитивен минатата сезона.

Договорот исто така е од големо значење и за останувањето на Forward Racing во серијата. Проблемот со снабдување со Kalex пред се се должеше на репутацијата која ја има сопственикот на тимот, Џовани Кузари.

Назначувањето на нов тимски менаџер, Милена Коернер помогна во подобрување на ситуацијата но сепак е потребно време за работите повторно да се вратат на свое место.

Но Forward не е единствениот тим кој е познат по тоа што доцни со исплатата. Таквите работи се навистина чести особено кај Moto 2 и Moto 3 тимовите кои работат со прилично ограничен буџет.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.