MotoGP

Првична листа на MotoGP возачи и тимови за 2014

ФИМ ја објави провизорната листа на натпреварувачи и тимови за Мото Гранд При шампионатот за сезоната 2014.

Следете нè на:

 

motogp-fullВозбудувањата за следната сезона започнуваат со објава на возачите и тимовите

ФИМ ја објави провизорната листа на натпреварувачи и тимови за Мото Гранд При шампионатот за сезоната 2014.

Исто како и оваа сезона, во 2014 ќе имаме прилика да следима 24 возачи, но наместо досегашната „CRT“ класа, се воведува нова, наречена „Open“ или отворена класа. Од оние 24 возачи, 11 ќе се натпреваруваат со фабрички мотоцикли, додека пак останатите 13 ќе бидат во новата отворена класа.

Новата отворена класа предвидува користење на ECU со целосна контрола, четири литри гориво повеќе како и дозволени 12 промени на моторите наместо 5 кај фабричките прототипи.

Во однос на следната сезона, најнови имиња се Николо Канепа и Мика ди Мељио. Новајлии во МотоГП ќе бидат Скот Рединг, ди Мељио и Пол Еспергаро. Следната сезона нема да ги гледаме: Бен Спиз (се повлече), Ренди де Пуние (тест возач на Сузуки), Клаудио Корти, Лукас Пешек и Брајан Старинг.

Новиот шампион во МотоГП, Марк Маркез и следната сезона ќе вози со својот препознатлив број 93.

#4 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Ducati *)
#5 Colin Edwards USA NGM Mobile Forward Racing (FTR Yamaha)
#6 Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (Honda *)
#7 Hiroshi Aoyama JPN Power Electronics Aspar (Honda)
#8 Hector Barbera SPA Avintia Blusens (FTR)
#9 Danilo Petrucci ITA Iodaracing Project (TBA)
#17 Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (Honda)
#19 Alvaro Bautista SPA Go&Fun Honda Gresini (Honda *)
#26 Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (Honda *)
#29 Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Ducati *)
#35 Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Ducati *)
#38 Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (Yamaha *)
#41 Aleix Espargaro SPA NGM Mobile Forward Racing (FTR Yamaha)
#44 Pol Espargaro SPA Monster Yamaha Tech 3 (Yamaha *)
#45 Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (Honda)
#46 Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (Yamaha *)
#59 Niccolò Canepa ITA Iodaracing Project (TBA)
#63 Mike di Meglio FRA Avintia Blusens (FTR)
#68 Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Ducati)
#69 Nicky Hayden USA Power Electronics Aspar (Honda)
#70 Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM/ART)
#93 Marc Marquez SPA Repsol Honda Team (Honda *)
#99 Jorge Lorenzo SPA Yamaha Factory Racing (Yamaha *)
Сеуште не е познато: Paul Bird Motorsport (PBM/ART) 

* = Фабрички настап: Ќе продолжат со сопствено ECU, но ќе користат четири литри помалку гориво и максимум 5 наместо 12 промени на моторот во сезоната.

 

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.