MotoGP

Петручи: Не е тајна дека сакам да сум дел од фабричкиот тим на Ducati

Данило Петручи ја започна борбата за место во фабричкиот тим на Ducati во сезоната 2019 со добар настап на трката во Катар откако во поголемиот дел тој се наоѓаше во првата група на возачи.

Следете нè на:

 

Возачот на Pramac стартуваше од првиот ред и беше цврсто решен на крајот да се најде на подиумот. Сепак, меките пневмаитици со кои настапи беа премногу слаби за дополнителниот интензитет кој го има една MotoGP трка.

На крајот, тој успеа да ги претекне Дани Педроса и Јохан Зарко и да заврши на петото место.

IMGP8621 copy

Италијанецот беше само една секунда побавен од најдобриот сателитски возач, Кал Кратчлоу. Од возачите на фабричкиот тим, Андреа Довициозо заврши на првото место додека пак Хорхе Лоренцо мораше предвреме да ја заврши трката поради проблеми со сопирачките.

Петручи, кој настапува со истиот мотоцикл како и Довициозо и Лоренцо се обидува да го убеди тимот дека е достоен да се натпреварува за нив следната сезона.

„Не е тајна дека го сакам тоа место“, вели Петручи. „Сакам да бидам фабрички возач, и ваквите добри трки се од голема корист. Но да не заборавиме дека морам да се борам со најдобрите возачи кои некогаш биле дел од MotoGP.“

Иако предвиде дека Маркез и Довициозо ќе бидат најдобрите возачи на патеката сепак вели дека е изненаден од настапот на Роси.

„Од една страна сум среќен бидејќи првата трка е секогаш исполнета со притисок, но од друга страна сум малку разочаран. За време на тренинзите бев постојано на врвот но знаев дека Марк и Дови имаат нешто повеќе од мене. Довициозо искуство, а за Маркез не знам, можеби повеќе лудило.“

„Но си реков дека има уште едно место на подиумот и тоа би можел да бидам јас. Но го заборавив Роси, а тој е секогаш тука.“

„Работев добро на симулациите но на трката ме претекнаа неколку пати бидејќи бев малку послаб при вртењето и при излегувањето од свиок. Не бев толку добар колку што бев во минатото. Педроса ме претекна во седмиот или осмиот свиок, а во тој момент првите тројца возачи се одалечија. Морав да ги претекнам Педроса и Зарко, а во тој момент Кратчлоу и Роси се одалечија.“

„Добро е кога си разочаран со освоено петто место особено кога знаеш дека од врвот те делат само три секунди. Како што ви кажав, целта ми беше место на подиумот. Но од друга страна и сум задоволен бидејќи освоив повеќе поени во споредба со минатата сезона.“

„Мислам дека оваа сезона можеме да се бориме за нешто повеќе. Сакам да сум најдобриот независен возач и имам шанси за тоа. Мислам дека борбата ќе биде со Крачлоу и Зарко.“

„Не загубивме но не ни победивме. Не можам да кажам дека сум среќен ниту пак дека сум разочаран. Сакам веднаш да настапам на друга трка но тоа е невозможно.“

Би можело да ве интересира

Не е необично кога одредена компанија со цел да привлече што е можно поголемо внимание, одлучува за време на некое мото шоу да претстави мотоцикл кој се базира на некој иден модел. Но R18 "Departed" кој го видовме за време на мото шоуто во Јокохама има уникатен 1800cc мотор.

„После 20 години прекинува прозиводството на големиот мотоцикл на Suzuki“

„Новиот фабрички возач на КТМ, Јохан Зарко, нема да се обиде да го копира агресивниот стил на возење на Пол Еспаргаро“

„Детали за 41-то издание на најпознатата трка на издржливост во светот“

Белгијците и нивното чоколадо едноставно не можат да бидат разделени, а тоа особено важи за Белгискиот MotoGP возач и иден Moto-E натпреварувач, Хавиер Симеон. Го посетивме во неговата продавница за чоколади за да го прашаме како успева да му одолее на искушението.

„Дани Педроса ќе го има своето деби со KTM RC16 на тестот кој ќе се оддржи во Херез кон крајот на месецов“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.