MotoGP

Петручи: Aprilia ми даде добра понуда

„Aprilia ми даде добра понуда но јас преферирам да имам компетитивен мотоцикл“ – Данило Петручи

Следете нè на:

 

За време на Германската MotoGP трка беше објавено дека Петручи ќе остане во тимот на Pramac Ducati и во сезоната 2018. Италијанецот, кој успеа да го победи тимскиот колега Скот Рединг во натпреварот за тоа кој ќе вози со GP17, ја има својата најдобра MotoGP сезона досега откако на последните четири трки два пати успеа да се искачи на подиумот а три пати се најде во првиот ред на стартот на трката.

IMGP7552

Во текот на зимската пауза, за време на првите тестирања, ваквиот настап се чинеше премногу далеку. Петручи се соочуваше со технички проблеми, а Алваро Баутиста и Рединг, кои настапуваа со GP16 беа во далеку подобра форма. Но среќата на Италијанецот конечно се промени откако успеа да постигне висок пласман на трката во Муџело, а исто така и победи на трката која се возеше во Асен.

Таквиот настап го привлече вниманието на другите тимови, пред се Aprilia. Петручи од претходно имаше изјавено дека за време на летната пауза ќе одлучи околу својата иднина. „И двата тима, Ducati и Aprilia, сакаа да направат пауза и ми кажаа дека мора да одлучам. Мораме да имаме јасна претстава во однос на нашата иднина.“

„Искрено, во овој момент не ми одговараше промена на тимот. Навистина ми се допаѓа тука. Го сакам Ducati. А замислете си да му кажев на Pramac: Во ред, ќе одам во Aprilia. Вториот дел од сезоната ќе беше многу тежок. “

„Pramac ми го овозможи најголемиот напредок во кариерата, ми дадоа најголема помош. Затоа сакав да останам со нив. Aprilia ми даде многу добра понуда. Сакам да им се заблагодарам но сега преферирам да имам компетитивен мотоцикл и компетитивен тим.“

Иако се уште не е потврдено, 26 годишниот возач во следната сезона ќе вози со најновата машина на Ducati, односно онаа со која ќе возат и Андреа Довициозо и Хорхе Лоренцо.

„Ќе возам фабрички мотоцикл, исто како и оваа година,“ потврди Петручи.

Со тоа што потпиша само едногодишен договор, Петручи во сезоната 2019 би можел да биде дел од некоја фабричка екипа со оглед на фактот дека им истекуваат договорите на неколку возачи.

Италијанецот имаше добар старт на трката која се оддржа во неделата но потоа се појавија проблеми кај мотоциклот.

„После шест или седум круга почна многу тешко да се отвора гаста. На правец сите ме претекнуваа, а навистина е тешко да претекнете мотоцикл на Ducati на правец. Пол ме претекна кога возев во четврта брзина.“

„Возев со средни пневматици. Тоа е помалку чудно бидејќи Лоренцо и Довициозо настапија со средни. Можеби Michelin треба да ги провери податоците. Ние ги проверивме и забележавме дека има проблеми.“

„Навистина ми е жал за мојот тим но мораме што е можно побрзо да ја заборавиме оваа трка.“

Иако следува летната пауза, Петручи потврди дека ќе има приватен тест на патеката во Муџело на 19-ти и 20-ти јули. Неговиот тимски колега, Скот Рединг, се уште не донел одлука околу неговата иднина.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.