Валентино Роси забележа победа на трката во Австралија, Хорхе Лоренцо се искачи на второто место на пиедесталот, а Бредли Смит финишираше на третата позиција во трка во која Марк Маркез и Дани Педроса останаа без пласман.
Валентино Роси забележа победа на трката во Австралија, Хорхе Лоренцо се искачи на второто место на пиедесталот, а Бредли Смит финишираше на третата позиција во трка во која Марк Маркез и Дани Педроса останаа без пласман. Со успехот на Филип Ајленд за ГН на Австралија, Валентино Роси дојде до 108-та победа во кариерата, прва победа на оваа патека од 2005-та година кога последен пат се радуваше на оваа патека.
Денешната трка започна на одличен начин, со многу возбудувања на самиот старт во кој главната улога ја имаа Маркез и Лоренцо кои се бореа за првата позиција, како и Валентино Роси кој успеа да дојде до третата позиција во првиот круг иако стартуваше од 8-та позиција.
На стартот одлично возење следевме и од Пол Еспрегаро, Бредли Смит, Андреа Довициозо и Кал Крачлоу кои се наоѓаа на 4-та до 7-ма позиција. Педроса имаше прилично лош старт по кој повеќе возачи успеаја да го поминат па така Шпанецот по 5 круга од трката се наоѓаше на 9-та позиција.
Шестиот круг од трката го одбележа сударот на Андреа Ианон кој заради касно кочење удри во задниот дел од моторот на Дани Педроса по што возачот на Хонда беше приморан да влезе во боксот. Ианон од сударот помина без повреди, со искршен мотор, но за Педроса неговото невнимание значеше крај на трката која беше важна за борбата за втората позиција во генералниот пласман.
Валентино Роси во меѓувреме продолжи со одличното возење и успеа да ја намали разликата која ја имаше Лоренцо пред него, па така до 9-от круг Роси веќе беше зад Лоренцо и започна со нападот на својот клубски колега за втората позиција. Роси на својата 310-та трка во кариерата прикажа одлично возење, успеа да го мине Лоренцо во првиот обид, а во следниот круг повторно го стори тоа откако Лоренцо на кратко ја врати втората позиција.
Зад првите тројца следевме одлична трка на возачите од отворената класа, група во која пет возачи се бореа за место погоре, но на 13 круга до крајот од трката фокусот повторно се врати на борбата помеѓу Лоренцо и Роси. Маркез притоа непречен од никого грабеше напред кон уште една победа во сезоната во која ја завери својата втора МотоГП титула.
На 11 круга до крајот Лоренцо направи грешка по која Роси успеа да го помине и притоа да се одвои доволно за неговиот клубски колега да не биде во можност веднаш да го возврати ударот. И кога сите мислеа дека победникот на трката е познат, Маркез го загуби предниот крај и заврши крај патеката. Маркез кој возеше асиметрична предна гума при кочењето на кривината МГ доживеа лоу сајд па така иако имаше предност од 4 секунди на крајот остана без бодови од Филип Ајленд.
По падот на Маркез надвор од трката заврши и Штефан Брадл како и Алеш Еспергаро, а до крајот на трката надвор од неа беше и Пол Еспергаро. На 4 круга до крајот Валентино Роси имаше предност од 6 секунди пред Лоренцо, но она што беше возбудливо во тој момент секако е налетот на Кал Крачлоу кој прикажа одлично возење во текот на целата трка. Крачлоу беше толку добар што успеа да го помине и Хорхе Лоренцо за втората позиција!
До крајот на трката Крачлоу ја имаше втората позиција но последниот круг беше кобен за него, возачот на Дукати остана без пиедесталот буквално во последниот круг, на радост на Хорхе Лоренцо кој благодарение на неговиот пад дојде до втората позиција.
Поз. | Поени | Бр. | Возач | Земја | Тим | Мотор | Време |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | 40'46.405 |
2 | 20 | 99 | Jorge LORENZO | SPA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | +10.836 |
3 | 16 | 38 | Bradley SMITH | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +12.294 |
4 | 13 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Ducati Team | Ducati | +14.893 |
5 | 11 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Avintia Racing | Ducati | +30.089 |
6 | 10 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | GO&FUN Honda Gresini | Honda | +30.154 |
7 | 9 | 45 | Scott REDDING | GBR | GO&FUN Honda Gresini | Honda | +30.158 |
8 | 8 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | Drive M7 Aspar | Honda | +33.166 |
9 | 7 | 15 | Alex DE ANGELIS | RSM | NGM Forward Racing | Forward Yamaha | +33.577 |
10 | 6 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Drive M7 Aspar | Honda | +34.144 |
11 | 5 | 68 | Yonny HERNANDEZ | COL | Energy T.I. Pramac Racing | Ducati | +39.468 |
12 | 4 | 9 | Danilo PETRUCCI | ITA | Octo IodaRacing Team | ART | +56.684 |
13 | 3 | 70 | Michael LAVERTY | GBR | Paul Bird Motorsport | PBM | +1'12.813 |
14 | 2 | 63 | Mike DI MEGLIO | FRA | Avintia Racing | Avintia | +1'28.050 |
Без пласман | |||||||
35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Ducati Team | Ducati | 1 круг | ||
44 | Pol ESPARGARO | SPA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 3 круга | ||
41 | Aleix ESPARGARO | SPA | NGM Forward Racing | Forward Yamaha | 7 круга | ||
6 | Stefan BRADL | GER | LCR Honda MotoGP | Honda | 8 круга | ||
93 | Marc MARQUEZ | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 10 круга | ||
23 | Broc PARKES | AUS | Paul Bird Motorsport | PBM | 14 круга | ||
26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 21 круг | ||
29 | Andrea IANNONE | ITA | Pramac Racing | Ducati | 22 круга | ||
17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Honda | 23 круга |