MotoGP

MotoGP: Еспаргаро лидер по првиот ден од тестовите во Австралија

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Следете нè на:

 

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Шпанецот беше најбрз на утринската тренинг сесија но како што се загреваше подлогата на патеката, постариот од браќата Еспаргаро беше тој кој успеа да постигне подобар резултат. 

IMGP8014

За разлика од Маркез, неговиот ривал во борбата за титулата Андреа Довициозо заостануваше 0.092 и се најде на третото место. Минатогодишниот победник Кал Кратчлоу и покрај тоа што пред самиот крај се обиде да го претекне Довициозо, на крајот сепак мораше да се задоволи со четвртата позиција.

Маверик Вињалес беше петти, а херојот на домашната публика Џек Милер на крајот заврши на шестата позиција. За него ова беше прв настап откако ја скрши ногата.

Андреа Ианоне, Јохан Зарко, Дани Педроса и Пол Еспаргаро ги заокружија првите десет места, а веднаш зад нив на единаесетото и дванаесетото место се најдоа Хорхе Лоренцо и Валентино Роси.

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.