MotoGP

MotoGP: Дали Маркез и екипата најдоа решение за Катар?

Возачите на Repsol Honda се мачеа првите два дена од тестовите се додека екипата не направи голема промена на мотоциклот.

Следете нè на:

 

Двократниот MotoGP шампион Марк Маркез, воопшто не беше среќен на првите два дена од последниот предсезонски тест кој се оддржа на патеката Лосаил во Катар. Еднаш падна и се најде на десетото место на табелата. Имаше долги и интензивни разговори во гаражата на Repsol Honda. „Ја напуштив патеката во 3 часот изутрина бидејќи бев загрижен“, изјави Маркез.

Во петокот, екипата одлучи да направи драстична промена на шасијата на 2016 RC213V и Маркез конечно виде светло на крајот на тунелот. Конечно почна да се чувствува удобно на мотоциклот. Се исплатеа и останатите прилагодувања кои беа извршени бидејќи Маркез успеа да го подобри своето време и да заврши на четвртото место на табелата.

Маркез изјави дека целата заслуга припаѓа на неговата екипа. „Ние не сме на прво место, но никогаш не се откажуваме и секогаш се обидуваме да притиснеме уште повеќе. Но сега сакам да му изразам благодарност на мојот тим. Honda ни помогна многу но мојата екипа работеше навистина напорно во текот на ноќта. Постигнаа голем напредок во сетапот и мотоциклот работеше беспрекорно.“

motogp marquez crew find solution qatar test1Маркез не беше најсреќниот возач за време на тестирањето во Катар

Која беше таа промена што ја направи разликата? „Нема да ви кажам, бидејќи ако некој го има истиот проблем, ќе знае како да го поправи и да биде побрз.“

Тимот на Repsol Honda очигледно имаше проблем од моментот кога дојде во Сепанг. „Проблемот беше во тоа што кога пристигнавме во Малезија, ние се мачевме со електрониката. Затоа загубивме три дена. Но се концентриравме само на електрониката, “ изјави Маркез. На конечната табела тој заврши на петото место, а неговиот тимски колега Дани Педроса беше единаесети. На следниот тест во Австралија тој се најде на второто место, веднаш зад изненадувањето Маверик Вињалес, но според Маркез, тоа било аномалија. „Патеката Филип Ајленд е нешто посебно. Повеќе или помалку таму се фнкционираше како што треба.“

Во Катар беше идентификуван вистинскиот проблем. „Ова беше првата стаза на која електрониката функционираше како што треба, каде што бевме брзи, и се концентриравме на сетапот на мотоциклот“, изјави Маркез. Интересно, Маркез мислел дека проблемот бил во пневматиците. „Поради некоја причина, кога возевме со Michelin, никогаш не го менувавме премногу сетапот. Но сега направивме промена и се чини дека е во ред.“

Среќата беше на страната на Маркез кога ја искористи можноста да го нападне Лоренцо, кој возеше во неверојатна форма на тестот.  Маркез веднаш изјави дека овој настап не значи нешто посебно и дека воопшто не му било удобно во возењето. „Кога го следев Лоренцо и кога ја видов можноста, не сакав да ја загубам бидејќи бев долу на табелата. Кога го следев, имав проблеми со забрзувањето. Но чувството што го имав тогаш е комплетно различно од чувството што го имав кога мислев дека мотоциклот работи подобро. Можев да го следам, но сите знаеме дека е лесно да се следи некој. “

„Тоа беше моментот кога се обидов да направам нешто поинаку со мотоциклот и почна да ми расте самодовербата. Потоа повторно го променивме сетапот  и кога повторно возев сам ми станаа јасни некои работи и постигнав поголема брзина бидејќи се чувствував подобро. Подоцна и кога влажноста беше поголема возев добро и затоа сум задоволен, но сепак мораме да се подобриме.“

motogp marquez crew find solution qatar test3Маркез е задоволен од работата на неговиот тим

Исто како и останатите возачи и Маркез го прилагодува својот стил за да одговара на пневматиците на Michelin, особено на предната гума која има многу поразлични карактеристики отколку пневматикот на Bridgestone, особено при запирање. „Се обидов да возам како што возев порано со пневматиците на Bridgestone и паднав. Мораш да се прилагодиш. Мораш да го промениш менталитетот. “

Маркез ниту во Катар не беше имун на проблемот со предниот пневматик на Michelin. Тој беше дел од неколкуте возачи кои возеа со гума со идентификациски број 34. „Сите возат со пневматик 36, а јас не можам да ја користам. Мораме да дознаеме зошто е тоа така.“

Иако има голем напредок, Маркез се уште не е убеден дека се ќе биде подготвено за две недели.  Да, помина добро на последниот ден од тестирањето, но добро знае дека условите може да се променат. „Работата е во тоа што ако ги имаме истите услови би можел да победам. Но секогаш кога се враќаме тука се променува малку сетапот. Мораме да разбереме зошто е тоа така.“

Неговата загриженост не е лимитирана само на Катар. „Секако, имавме добар настап тука, но главното прашање што го имам сега, е дали кога ќе настапуваме во Аргентина или Остин ќе ни треба исто толку време за да го најдеме вистинскиот сетап. Дали имаме добра основа? Ако ни треба истото време и на викендот кога се оддржува трката, тогаш ќе имаме проблем.“

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.