MotoGP

Лоренцо се подготвува за практичниот дел од тестот за возачка дозвола

thumb_jorge_lorenzo_02_slideshow_169Како што веќе пишувавме пред неколку недели, Хорхе Лоренцо ќе полага за возачка дозвола за мотор. Откако тој успешно го положи теоретскиот дел, на ред е практичниот тест, а поранешниот МотоГП шампион активно се подготвува за него.

Следете нè на:

 

jorge_lorenzo_02_slideshow_169

Како што веќе пишувавме пред неколку недели, Хорхе Лоренцо ќе полага за возачка дозвола за мотор. Откако тој успешно го положи теоретскиот дел, на ред е практичниот тест, а поранешниот МотоГП шампион активно се подготвува за него.

Она што Лоренцо го објави на својот фејсбук профил за многумина беше изненадување, сепак шампионот ќе мора да го положи тестот за управување со мотоцикл, за да може легално да се движи на две тркала надвор од патеките.

„Ја добив возачката дозвола за автомобил на 18 години, во меѓувреме немав потреба од дозвола за управување со мотоцикл бидејќи не е потребна за да се натпреваруваш, па едноставно не најдов време за да полагам. Сега ми е потребна дозволата за да управувам со мотоцикл низ градот, па започнав со процедурата да го завршам и тоа.“ објасни возачот на Јамаха.

jorge_lorenzo_03_slideshow_169

Исто како и во МотоГП, тој се соочува со Јамаха, но овој пат тоа е моделот YBR 250cc и за разлика од патеките, овдека нема мерење на времето и правилата се сосема поинакви.

„Мојот инструктор Џави е единствениот човек во светот кој ми рекол да возам мотор полека, а јас морам да го слушам доколку сакам да го положам испитот. Ако возам брзо, нема да положам.“ -изјави Лоренцо за motogp.com „Морам да бидам навистина бавен, знаете до сега сум се трудел да бидам колку што можам по брз со моторот, но ова е сосема различна ситуација. Кога во главата ќе ги раздвоите трките и градското возење се си доаѓа на свое место.“

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.