Хорхе Лоренцо му ја врати предноста на Марк Маркез од првиот тренинг и покажа дека не треба да се потценува.
Хорхе Лоренцо забележа најбрзо време на вториот тренинг на патеката Силверстоун
Хорхе Лоренцо му ја врати предноста на Марк Маркез од првиот тренинг и покажа дека не треба да се потценува. На првиот тренинг возачот на Хонда беше побрз за 0.219 делови од секундата, а на денешниот втор тренинг, Лоренцо беше побрз од Маркез за 0.224 делови од секундата.
Двете десетинки предност на Лоренцо пред Маркез можеби и се разбирливи ако се знае дека Маркез последниот успех во Силверстоун го имаше пред три години во класата 125 кога забележа победа. Зад Маркез според времето се најде Дани Педроса, а Алваро Баутиста кој беше на пол позицијата на оваа патека во 2012 вториот тренинг го заврши со четврто време.
Валентино Роси сеуште не се вбројува во играчите за подиумот според резултатите од тренинзите, вториот беше доволен за петото место, но има заостанување од 0.746 зад Лоренцо па Докторот е далеку од претендент за пол позицијата.
Поз. | Бр. | Возач | Тим | Мотор | Км/ч | Време | Разлика |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 99 | Jorge LORENZO | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 315.0 | 2'02.734 | |
2 | 93 | Marc MARQUEZ | Repsol Honda Team | Honda | 320.1 | 2'02.958 | 0.224 / 0.224 |
3 | 26 | Dani PEDROSA | Repsol Honda Team | Honda | 322.0 | 2'03.192 | 0.458 / 0.234 |
4 | 19 | Alvaro BAUTISTA | GO&FUN Honda Gresini | Honda | 318.3 | 2'03.463 | 0.729 / 0.271 |
5 | 46 | Valentino ROSSI | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 316.3 | 2'03.480 | 0.746 / 0.017 |
6 | 35 | Cal CRUTCHLOW | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 313.8 | 2'03.505 | 0.771 / 0.025 |
7 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati Team | Ducati | 316.4 | 2'03.658 | 0.924 / 0.153 |
8 | 38 | Bradley SMITH | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 313.2 | 2'03.750 | 1.016 / 0.092 |
9 | 6 | Stefan BRADL | LCR Honda MotoGP | Honda | 319.7 | 2'03.784 | 1.050 / 0.034 |
10 | 69 | Nicky HAYDEN | Ducati Team | Ducati | 314.2 | 2'04.089 | 1.355 / 0.305 |
11 | 41 | Aleix ESPARGARO | Power Electronics Aspar | ART | 301.0 | 2'04.145 | 1.411 / 0.056 |
12 | 68 | Yonny HERNANDEZ | Paul Bird Motorsport | ART | 299.8 | 2'04.476 | 1.742 / 0.331 |
13 | 29 | Andrea IANNONE | Energy T.I. Pramac Racing | Ducati | 313.0 | 2'05.052 | 2.318 / 0.576 |
14 | 14 | Randy DE PUNIET | Power Electronics Aspar | ART | 301.4 | 2'05.069 | 2.335 / 0.017 |
15 | 8 | Hector BARBERA | Avintia Blusens | FTR | 297.6 | 2'05.266 | 2.532 / 0.197 |
16 | 51 | Michele PIRRO | Ignite Pramac Racing | Ducati | 310.8 | 2'05.438 | 2.704 / 0.172 |
17 | 5 | Colin EDWARDS | NGM Mobile Forward Racing | FTR Kawasaki | 301.4 | 2'05.484 | 2.750 / 0.046 |
18 | 71 | Claudio CORTI | NGM Mobile Forward Racing | FTR Kawasaki | 302.4 | 2'05.506 | 2.772 / 0.022 |
19 | 9 | Danilo PETRUCCI | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | 299.8 | 2'05.657 | 2.923 / 0.151 |
20 | 70 | Michael LAVERTY | Paul Bird Motorsport | PBM | 298.2 | 2'05.977 | 3.243 / 0.320 |
21 | 7 | Hiroshi AOYAMA | Avintia Blusens | FTR | 301.0 | 2'06.038 | 3.304 / 0.061 |
22 | 67 | Bryan STARING | GO&FUN Honda Gresini | FTR Honda | 297.4 | 2'07.854 | 5.120 / 1.816 |
23 | 52 | Lukas PESEK | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | 292.1 | 2'09.209 | 6.475 / 1.355 |
Weather Conditions:
Во сабота третиот тренинг започнува во 10.55, четвртиот тренинг е со почеток во 14.30, веднаш по него се првите квалификации, додека пак вторите, оние во кои се одредуваат почетните 12 позиции започнуваат во 15.35. Трката во недела започнува во 14.00 часот.