MotoGP

Кевин Шванц бил избркан од новата американска патека

Правната битка помеѓу Кевин Шванц и патеката „Circuit of the Americas“ во однос на наводните права за 10 годишниот договор за промовирање на MotoGP, се зголемија за време на неодамнешните тестови на патеката во Остин, откако на поранешниот MotoGP шампион му беше забранет влезот на патеката.

Следете нè на:

 

061412-kevin-schwantzЕден од иницијаторите за стазата сега нема пристап на неа

Правната битка помеѓу Кевин Шванц и патеката „Circuit of the Americas“ во однос на наводните права за 10 годишниот договор за промовирање на MotoGP, се зголемија за време на неодамнешните тестови на патеката во Остин, откако на поранешниот MotoGP шампион му беше забранет влезот на патеката.

Шванц го објави следново соопштение за непријатната ситуација:

Прочитав неколку извештаи во врска со моето присуство на MotoGP тестот минатата недела во Остин. Би сакал да ја дадам следнава изјава:

„Во текот на викендот бев гостин на Универзитет во Швајцарија. Во Тексас се вратив во вторникот навечер, а во четвртокот бев во „CotA“ за MotoGP тестот. Имав уредна акредитација обезбедена од тимот „Attack“ бидејќи требаше да му бидам тренер на Блејк Јанг. Покрај тоа бев и гостин на LCR Honda.

Додека бев таму, обезбедувањето на патеката ме информираше дека менаџментот на „CotA“ побарало веднаш да ја напуштам патеката и дека не сум добредојден. Обезбедувањето исто така ме обвини дека сум влегол без дозвола и ме предупреди дека ќе ме уапси следниот пат кога ќе се појавам на патеката.

Ова е огромно разочарување за Honda, Блејк Јанг и за мене. Особено бидејќи јас сум најмногу одговорен за доведувањето на MotoGP во Тексас и за првичниот дизајн на објектот.”

Шванц кој е видно револитиран од односот на надлежните во текот на вчерашниот ден ги обелодени и писмата од Кармело Ецпелета (директорот на Дорна) со кои се потврдува дека фирмата на Шванц ги има сите права за промоција на МотоГП на патеката во Тексас до 2022 година.

 

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.