MotoGP

Kawasaki се уште чека на подобри правила пред да се врати во MotoGP

Иако се чини како природно влегувањето на Kаwasaki во MotoGP, изгледа дека до такво нешто нема да дојде. Akashi не изгледа толку желен да потроши десетици милиони на MotoGP програма. Подолу можете да дознаете зошто е тоа така.

Следете нè на:

 

Иако се чини како природно влегувањето на Kаwasaki во MotoGP, изгледа дека до такво нешто нема да дојде. Akashi не изгледа толку желен да потроши десетици милиони на MotoGP програма. Подолу можете да дознаете зошто е тоа така.

Во изминативе неколку години, три фабрики се вратија во MotoGP. Aprilia и Suzuki беа првите, а KTM го подготвуваат мотоциклот за сезоната 2017. Очигледно, сите погледи сега се вперени кон Kawasaki кој порано беше дел од премиерната класа. Но сепак, Јапонскиот производител не е воодушевен од можноста за враќање во премиерната класа, особено не во овие услови.

P9114489Слика која нема набрзо да ја видиме, Kawasaki во MotoGP

Најголемиот проблем кој го спречува враќањето на Kawasaki во MotoGP, е начинот на кој управува Дорна. Ичиро Јода од Kawasaki во интервјуто што го имаше за motorbikemag, изјави дека трошоците за водење на еден MotoGP тим се превисоки. Знаејќи го ова како и фактот дека ако се вратат во серијата нема да бидат компетитивни, тие одлучија дека тоа не вреди. Плус, на Kawasaki не му е дозволено да се врати на патеката како комплетен производител и ќе мора да соработува со некој веќе постоечки тим. Јода вели дека сегашните правила се премногу рестриктивни за новите производители и затоа Kawasaki ќе го оддложи своето враќање во MotoGP се додека не се подобрат работите.

Од друга страна, тимот на Kawasaki се чини дека ужива во Супербајк трките. Веќе имаат освоено две титули, една со Том Сајкс во 2013 година, а втората оваа година со Џонатан Реа. Во MotoGP може да се освојат повеќе пари, но тоа значи и поголема инвестиција. Барем засега, од Kawasaki не се спремни на тој потег, без разлика колку ние посакуваме да ги видиме на патеката.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.