MotoGP

Кал Кратчлоу и неговиот MotoGP мотоцикл учествуваа во реклама на Rizoma

Rizoma ги проектира и дизајнира специфичните делови кои LCR ги користи на нивниот мотоцикл.

Следете нè на:

 

Rizoma и LCR Honda очигледно припаѓаат на два различни света. Првиот производител е специјалист за производи кои се користат доколку сакате да го промените изгледот на вашиот мотоцикл или скутер, а вториот е сателитскиот тим на Honda кој воопшто не се грижи за неговиот изглед туку важни му се перформансите.

Но сепак, овие две компании создадоа силно партнерство. Rizoma ги проектира и дизајнира специфичните делови кои LCR ги користи на нивниот мотоцикл.

Видеото подолу, на кое Кал Кратчлоу вози LCR Honda RC213V, го рекламира нивното партнерство. Тука може да се видат деловите кои се користат за време на трка, како што се штитници за сопирачките, полуга за менување на брзини и држачи за нозете.

rizoma gpОдлична презентација за партнерството на Rizoma и CWM LCR Honda

И покрај тоа што личат како и сите други производи кои можете да ги купите во било која мото продавница, оние кои се користат во премиерната класа се внимателно изработени за да обезбедат најдобри перформанси при најтешки услови.

Со додатоците од Rizoma, слободно можете да заборавите на механички проблеми. Замислете да се скрши држач за нозе за време на трка или при мал судир. После тоа возачот не би можел да вози како што треба. Ова сигурно не го посакува ниту еден MotoGP тим.  

Сетете се само колку пати до сега сте виделе некој возач кој паднал, како повторно се обидува да го стартува мотоциклот. Неговите држачи и сопирачките воопшто не се оштетени. Тоа значи дека додатоците можат да претрпат голема штета но тие и понатаму ќе продолжат да функционираат. 

Кал Крачлоу минатата сезона во MotoGP шампионатот заврши на осмото место. Заостануваше 37 поени зад фабричкиот возач на Ducati, Андреа Довициозо, а имаше 11 поени предност пред возачот на Yamaha Tech 3, Пол Еспаргаро.

На трите претсезонски тестови, Крачлоу имаше добар настап. На патеката во Сепанг заврши на шестото место, трети беше на Филип Ајленд, а седми во Лосаил. Но колку навистина се подобрил ќе видиме на првата трка од MotoGP шампионатот која ќе се оддржи викендов во Катар. 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.