MotoGP

Хејдн: Дукати ќе бидат подобри

„Дукати ќе бидат подобри и ќе победат, а јас сакам да бидам тука во тој момент,” Ники Хејдн.

Следете нè на:

 

hejdn-m-1Ники Хејдн верува во Дукати

„Дукати ќе бидат подобри и ќе победат, а јас сакам да бидам тука во тој момент,” Ники Хејдн.

После пет трки од сезоната 2013, Ники Хејдн се наоѓа на седмото место на табелата а на последните две трки беше меѓу најдобрите шест возачи.

Но бидејќи сегашниот Desmosedici е малку променет во споредба со минатата година, сите погледи се вперени кон новиот моторцикл кој го развива тест возачот Мишел Пиро.

Хејдн, кој исто како и тимскиот колега Андреа Довициозо го има тестирано моторциклот, смета дека треба да се направат поголеми промени.

„Искрено, сметам дека немаме направено толку големи подобрувања колку што се надевавме,” изјави Хејден за Crash.net. “ Во моментов, времето кое му е потребно на тест мотоциклот да помине еден круг е слично со времето кое го постигнува актуелниот моторцикл. Би кажал дека не сме напреднале онолку колку што се надевавме.”

Купувањето на Дукати од страна на Ауди минатата година предизвика бранување во мото заедницата, но и покрај тоа што има промени во Дукати, уште работа ги чека Германските сопственици.

„Многу работи се променети. Различно е но неможам да кажам дека нешто до сега ме изненади. Потребно е повеќе време.Неможете да промените неколку работи и да почнете да победувате на трките.”

Договорот на Хејдн со Дукати истекува на крајот на оваа година па затоа се појавија и шпекулации во врска со неговите идни планови. Американецот потврди дека негов приоритет е останување во Дукати бидејќи гледа потенцијал во моторциклот:

„Го сакам тимот и го сакам Дукати. Мислам дека ќе бидеме подобри и дека ќе победиме па би сакал да останам тука. Мојата цел е да останам во MotoGP.”

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.