MotoGP

Електричната MotoGP серија ќе биде подготвена во 2019 година?

„Се надеваме дека ако почнеме со серијата тоа ќе ги охрабри и останатите, и би можеле, да речеме после три години, да бидеме самостојна серија“

Следете нè на:

 

Продолжуваат да се развиваат плановите за формирање на шампионат на кој би настапувале електрични мотоцикли и кој ќе биде поддршка на MotoGP на одредени настани. Директорот за технологија на MotoGP, Корадо Кечинели, во моментов ја истражува практичноста која би ја имала една ваква серија. Иако се уште официјално не е одобрена, се чини дека таа ќе стартува во 2019 година.

PA2189163.0008

„Не размисуваме да воведеме електричен мотор во ниту една од Гран При сериите. Сепак, размислуваме за одделна серија која ќе се оддржи само на мал број на MotoGP настани,“ изјави Кечинели за Crash.net.

„Во моментов разгледуваме дали тоа би било практично и ако е така, кој би ни бил партнер. Но прво мораме да провериме дали воопшто би можеле да направиме интересна трка со електрични мотоцикли до зацртаниот период, односно до 2019 година. Дали постојат шанси тогаш да се најдеме на патеката? Се чини да.“

Зошто да почне серија со електични мотоцикли и зошто тие да бидат „Single spec“?

„Постојат голем број на причини. Една од нив е дека мораме да живееме во реалниот свет и да разбереме што ќе се случи со мото индустријата во иднина. Мислам дека ова е помалку опасен тест кој мораме да го направиме.“

„Сметаме дека ако почнеме со ваква серија тоа би ги охрабрило и останатите и тие би одлучиле да ни се придружат.“

На прашањето што лично мисли за електричните мотоцикли, поранешниот технички директор на Ducati MotoGP, изјави:  „Сум возел неколку електрични мотоцикли но не онакви какви што планираме да ги има во серијата. Тука не би настапувале мотоцикли како на пример BMW 1200GS.“

„Навистина бев изненаден и уживав додека го возев мотоциклот. Лесен беше за возење и воопшто не изгледаше дека има преголема тежина.“

„Она што особено ми се допадна беше поврзаноста меѓу гаста и вртежите, односно рачката и вртежите бидејќи кај нив нема гас! Исто така ми се допадна и забрзувањето. Тоа е неверојатно. Но она што не ми се допаѓа е дека се премногу тивки. Но мислам дека тоа ќе се промени во иднина.  Следната генерација на тркачи нема да ја сакаат бучавата бидејќи нема да бидат навикнати на неа.“

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.