MotoGP

Довициозо ја отфрли првичната понуда за нов договор од Ducati

Лидерот во MotoGP, Андреа Довициозо, ја отфрли понудата за продолжување на договорот која му ја даде Ducati

Следете нè на:

 

Довициозо, кој е дел од тимот уште од 2013 година и кој заврши на второто место минатата сезона, има договор со важност до крајот на 2018 година. Веќе одреден период тој е во преговори со тимот за продолжување на соработката.

Тимскиот менаџер, Давиде Тардози, на почетокот на месецов изјави дека Ducati е сигурен дека наскоро ќе дојде до продолжување на договорот. Но сега се чини дека првичната понуда која му ја дадоа е одбиена.

20182F042FAndrea Dovizioso Ducati Team 1

Агентот на Довициозо, Симоне Батистела за Motorsport.com изјави: „Далеку сме од конечен договор. Се сретнавме со Ducati и се договоривме дека треба да продолжиме да работиме за Андреа да се чувствува удобно.“

Во изминативме неколку години Италијанецот го зацврсти своето место како лидер на тимот откако успеа да победи на седум од изминатите шестнаесет трки. Во моментов тој е лидер на табелата со еден поен предност во однос на Марк Маркез.

„Возачот не бара нешто необично, нешто невозможно. Само она што смета дека го заслужува со оглед на работата која ја прави,“ изјави Батистела. „Но во моментов, ние сме далеку од договор.“

Но и покрај тоа што првичната понуда беше одбиена како и фактот дека Довициозо разговара со Honda и Suzuki, многумина сметаат дека 32 годишниот возач на крајот сепак ќе успеее да постигне договор со Ducati.

Се верува дека неговиот моментален договор изнесува нешто помалку од 2 милиони долари по сезона. Само за споредба, неговиот тимски колега, Хорхе Лоренцо, кој не е ниту близу до резултатите на Довициозо, заработува 12 милиони долари.

На крајот се чини дека Ducati нема да му дозволи на Довициозо да си замине од тимот со оглед на проблемите кои Лоренцо ги има со „Desmosedici “ како и тоа дека Suzuki го направи Шпанецот примарна цел за следната сезона.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.