MotoGP

Де Пуние: Новиот Сузуки MotoGP мотоцикл има потенцијал

„Потребно ми е малку време да го адаптирам мојот стил на возење, но мислам дека овој мотоцикл има навистина добар потенцијал„ Ренди де Пуние

Следете нè на:

 

14depuniet  s1d3861 slideshow 169Де Пуние со осмо време на првото пробно возење на новото Сузуки

„Потребно ми е малку време да го адаптирам мојот стил на возење, но мислам дека овој мотоцикл има навистина добар потенцијал„ Ренди де Пуние

Ренди де Пуние смета дека новиот MotoGP мотоцикл на Сузуки има навистина добар потенцијал откако Францускиот возач постигна време кое е само три четвртини послабо од времето на Хорхе Лоренцо на тестот во Каталуња.

Французинот помина еден круг за време од  1м 42.676с на сеуште неименуваниот четири цилиндричен мотоцикл и го освои осмото место во конкуренција на деветнаесет возачи.

Де Пуние пред новинарите изјави дека сеуште не го достигнал максимумот на мотоциклот ниту пак дека нашол некаков проблем.

„Работевме исто како и во Мотеги, чекор по чекор, и основата на мотоциклот беше навстина добра,” изјави де Пуние кој треба да помогне во развојот на новиот мотоцикл на Сузуку.

„Требаше да го прилагодиме менувачот бидејќи прв пат возиме тука, но задоволен сум од мотоциклот.Токму затоа Арагон ќе биде добар тест бидејќи ќе имаме два дена. Тука имавме само еден ден но веќе поставивме добра основа.”

„Се надевам дека ќе пронајдам некакви проблеми бидејќи досега немав никаков проблем. Се чувствувам многу удобно на мотоциклот. Лесно е да возите неколку последователни кругови. Основата на мотоциклот е веќе на високо ниво.”

„Треба да ја прилагодиме контролата на тракцијата, но како што кажав основата е на високо ниво. Досега немавме никакви технички проблеми и мотоциклот никогаш не запре на патеката.”

„Има поголема моќ и тоа е подобро за мојот стил на возење. Ќе се обидам да следам некого во Арагон за да ги видам перформансите на моторот. Ми се допаѓа распределбата на моќта. Имате чувство дека е вистински прототип мотор.”

На Де Пуние повеќе му се допаѓа новата машина со зафатнина од 1000цц на Сузуки отколку претходната која ја возеше на тестот во Валенсија во 2011 година.

„Моторот е подобар. Претходниот модел беше повеќе агресивен. Положбата на возење и рамката се многу слични. 800cc беше многу добар и мислам дека ги искористија добрите работи на овој модел.”

„Потребно ми е малку време да го адаптирам мојот стил на возење, но мислам дека овој мотоцикл има навистина добар потенцијал.”

Во понеделниот Сузуки официјално објави дека ќе се врати во MotoGP но во 2015 година.

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.