MotoGP

Данило Петручи најбрз на вториот ден во Сепанг

Данило Петручи забележа најбрзо време на вториот ден од тестирањето во Сепанг.

Следете нè на:

 

Вториот ден од тестирањето на Сепанг беше прекинат само 40 минути по почетокот на сесијата заради тешкиот пад на Лорис Баз. Откако се расчисти патеката во 12 часот по локално време возачите и тимовите продолжија со тестовите.

По продолжението на тестирањето пад доживеа Хорхе Лоренцо, а веднаш потоа и Дани Педроса, двајцата поминаа без повреди.

PA1845242.0008Данило Петручи остана најбрз на вториот ден од тестот на Сепанг

Заради претпазливоста која налагаше зголемување на притисокот на гумите и користење на по тврди компоненти, времињата кои беа поставени на почетокот на тренинг сесијата беше тешко да се стигнат. На крајот на денот Данило Петручи остана водечки со времето кое го забележа пред падот на Лорис Баз.

1. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15)2m 0.095s [Lap 9/46]
2. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1)2m 0.155s +0.060s[31/32]
3. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici GP14.2)2m 0.387s +0.292s[6/32]
4. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V)2m 0.843s +0.748s[5/52]
5. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V)2m 0.899s +0.804s[53/55]
6. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1)2m 1.021s +0.926s[47/54]
7. Scott Redding GBR Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15)2m 1.049s +0.954s[3/42]
8. Andrea Iannone ITA Ducati Team (Desmosedici GP15/16)2m 1.052s +0.957s[9/39]
9. Casey Stoner AUS Ducati Test Rider (Desmosedici GP15)2m 1.103s +1.008s[37/45]
10. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)2m 1.107s +1.012s[58/59]
11. Maverick Viñales ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR)2m 1.421s +1.326s[4/59]
12. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V)2m 1.475s +1.380s[4/36]
13. Yonny Hernandez COL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2)2m 1.644s +1.549s[7/41]
14. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP15/16)2m 1.723s +1.628s[12/35]
15. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)2m 1.992s +1.897s[6/32]
16. Aleix Espargaro ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR)2m 2.092s +1.997s[34/39]
17. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V)*2m 2.328s +2.233s[5/54]
18. Stefan Bradl GER Factory Aprilia Gresini (RS-GP)2m 2.372s +2.277s[4/45]
19. Loris Baz FRA Avintia Racing (Desmosedici GP14.2)2m 2.611s +2.516s[12/26]
20. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1)2m 2.691s +2.596s[35/43]
21. Alvaro Bautista ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP)2m 2.876s +2.781s[4/52]

Би можело да ве интересира

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Не е необично кога одредена компанија со цел да привлече што е можно поголемо внимание, одлучува за време на некое мото шоу да претстави мотоцикл кој се базира на некој иден модел. Но R18 "Departed" кој го видовме за време на мото шоуто во Јокохама има уникатен 1800cc мотор.

„После 20 години прекинува прозиводството на големиот мотоцикл на Suzuki“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.