MotoGP

Aprilia планира да го назначи Масимо Ривола за шеф на тркачкиот оддел

После една тешка година во MotoGP за Aprilia, фабриката која доаѓа од Ноале планира да направи промени во тркачкиот оддел.

Следете нè на:

 

Актуелниот шеф на тркачкиот сегмент, Романо Албесиано во иднина повеќе ќе се фокусира на техничкиот дел од тркачката програма а Масимо Ривола, кој е поранешен шеф во Формула 1 тимот на Ferrari и главен на нивната тркачка академија, ќе го преземе водечкото место во Aprilia Racing.

Ваквиот потег се должи на тешкотиите со кои се соочи Aprilia откако се врати во MotoGP.

aprilia masimo rivola 2

Романо Албесиано има големо познавање во инжинерството но тешко се справуваше со управувањето на инжинерскиот и спортскиот оддел на Aprilia Racing. Неколку пати тој дој дојде во судир со првиот човек на Aprilia Gresini, Фаусто Гресини,  во однос на начинот на кој се управува со тимот. Ова дополнително му го одзеде вниманието на Албесиано и тој не беше во можност целосно да се фокусира на развојот на Aprilia RS-GP.

Со назначувањето на Ривола, сега има јасна поделба на одговорностите. Ривола ќе ја надгледува целата организација и сите аспекти на тркањето. Романо Албесиано е назначен за технички директор и ќе го надгледува инжинерскиот и техничкиот оддел на MotoGP проектот. Во меѓувреме, Фаусто Гресини ќе се фокусира на менаџирањето на MotoGP тимот како и Gresini Moto2 и Moto3 екипите.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.