Мотоцикли

Сузуки ќе ја преспие и 2013 година

motori suzuki-eicma-10Саемот „EICMA“ во Милано беше празник за очи, со нетрпение го очекувавме секој штанд на големата јапонска четворка, за да пристигнеме до оној на Сузуки. Ги баравме новитетите, а тие беа пред нас, истите модели кои ги познаваме, само во нови бои.

Следете нè на:

 

Саемот „EICMA“ во Милано беше празник за очи, со нетрпение го очекувавме секој штанд на големата јапонска четворка, за да пристигнеме до оној на Сузуки. Ги баравме новитетите, а тие беа пред нас, за жал ги видовме истите модели кои ги познаваме, само во нови бои. 

Светлите точки на штандот на Сузуки се бројат на прстите од една рака, а надлежните свесни за неподготвеноста за саемот, во истото време ја одржаа конвенцијата за дистрибутерите на Сузуки во Вегас, САД. Штандот на Сузуки беше различен од останатите, без посебно светло, без многу специјални ефекти...всушност беше и без публика, еден од ретките штандови на кои можевме слободно да сликаме дури и во деновите откако саемот беше отворен за пошироката публика. 

Она за што најмногу се шушкаше, новиот V-Strom 1000 кој сеуште е концепт се очекува да се појави на пазарот кон средината на следната година. 

suzuki-eicma-11

Малиот GW250 кој развива 24кс, а тежи 180кг не е нешто што со нетрпение очекувате да го видите, иако црната верзија наликува на B-King, сепак повеќе внимание му посветивме на новиот GSR-750.

suzuki-eicma-19

Нема ништо ново во гамата на GSX-R, секако тука е веќе најавената верзија (боја) „Милион“ која го симболизира бројот на продадени модели од првиот претставен GSX-R 750 во далечната 1985 година.

suzuki-eicma-2

„Новата“ Хајабуса има нови кочници, Брембо моноблок и стандарден ABS. Во 2013 година ќе биде достапна и во жолта боја.

Најдоброто место на штандот беше резервирано за макси скутерот на Сузуки - Бургман. Новиот Бургман доаѓа со фејслифтинг, нов издув, ABS и се разбира, нова боја. 

suzuki-eicma-4

Со новитетите од Сузуки тешко дека ќе се случи голема промена во бројот на продадени нови модели во Македонија. Старите се одлични, функционираат, но колку и да важи правилот „добриот тим не се менува“, време е Сузуки да направи коренити промени во својата структура. Тоа го говори и статистиката за продадени мотори во Македонија, според неа, во 2012 година Сузуки има продадено 0 модели. 0 како нула, ништо, компир..

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.