Мотоцикли

Прво возење: Honda CB125R

Заменувајќи го CBR125R, верзијата CB додава доза на софистицираност на целата класа. Тој нуди изглед и компоненти на голем мотоцикл кој во суштина е исклучително лесен и со полн резервоар можете да поминете речиси 500 километри.

Следете нè на:

 

Моделот CB125R на Honda е нивниот последен излет во исклучително конкурентната спортска 125cc класа и е наменет за новите возачи. Заменувајќи го CBR125R, верзијата CB додава доза на софистицираност на целата класа. Тој нуди изглед и компоненти на голем мотоцикл кој во суштина е исклучително лесен и со полн резервоар можете да поминете речиси 500 километри.

cb125r1

Во срцето на CB125R се наоѓа 2v SOHC едно цилиндричниот мотор кој произведува 13.1 коњски сили. Иако во споредба со своите конкуренти, кај оваа верзија моќноста е помала, она што го нуди е сосема доволно за возење низ град.

Испораката на моќта е линеарна и предвидлива издигнувајќи се до 11.000 вртежи во минута. Звукот кој го произведува овој мотоцикл е навистина добар пред се благодарение на издувот кој го дизајнираше Honda и кој има за цел да им помогне на младите возачи. Како надополнување на ова има и LCD екран кој е многу лесен за ракување.

CB е одличен за возење низ град и за поискусните возачи. Тој ја дели истата рамка и 41mm Showa вилушка како и моделот CB300R кој наскоро треба да се најде на пазарот. Мотоциклот е навистина удобен, а неговата тежина изнесува 125.8 килограми. Но и доколку го возите надвор од градот, овој мотоцикл има што да ви покаже.

За жал, периодот кој го поминав со CB не помина без проблеми, а неколку пати мотоциклот едноставно не сакаше да префрли во прва брзина. Плус, предниот дел на мотоциклот не го нуди она чувство на безбедност кое им е потребно на младите возачи. Но и покрај овие работи, CB125R навистина вреди и се очекува да стане еден од нај популарните градски мотоцикли за почетници во Европа.

cb125r2

Факти...

Мотор: 125cc 2v 

Рамка: Челик

Висина на седиштето: 816mm

Суспензија: 41mm телескопска, превртена вилушка и единечен заден амортизер кој не се прилагодува

Предни сопирачки: 296mm единечен диск

Боја: Бела, Црвена, Црна и Сива

Достапен во продавниците од почетокот на април 2018

Моќност: 13.1bhp@10,000rpm

Број на вртежи: 7.4ftlb@8000rpm

Тежина: 125.8 кг

Капацитет на резервоарот: 10.1 литар

cb125r3

Извор: motorcyclenews.com

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.