Мотоцикли

Honda Forza 300 2018

На својот популарен скутер, Forza 300, Honda му обезбеди радикална промена за сезоната 2018. Сега тој е полесен, помал и по спортски.

Следете нè на:

 

Тежината е намалена за 12 килограми благодарение на новата рамка која има поостра геометрија и помало растојание меѓу тркалата со цел да се зголеми агилноста. Компанијата исто така ја зголеми и висината на седиштето за 62mm со цел да се подобри прегледноста.

honda forza 300 sta

Моторот со водено ладење кој има зафатнина од 279cc е ист како и кај SH300i. Тој развива 24,8 кс при 20 ft.lb. Максималната брзина изнесува 130 километри на час, а од Honda велат и дека е подобрена потрошувачката на гориво и дека сега со полн резервоар, кој зафаќа 11.5 литри, можете да поминете повеќе од 320 километри.

honda forza key

Во однос на технологијата, Forza сега има контрола на тракцијата која може да се вклучи или исклучи во зависност од желбата на возачот како и електричен екран кој исто така може да се исклучи по потреба.

honda froza light

Под седиштето има простор да сместите две кациги, а на предниот дел на мотоциклот има 12 волтен приклучок за полнење. Додадете ги на ова и новиот изглед како и поголемото задно тркало кое сега има 14 инчи и добивате значително подобрување.

honda froza switch

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.