Ако не сте забележале, „modular platforming “ е името на играта кога развивате мотоцикли кои не се наменети за тркање.
Користење на еден мотор, а понекогаш и една шасија за некоку мотоцикли е многу лесен начин за да креирате една линија на машини. Ова истовремено ја намалува и сумата која производителите ја вложуваат.
Понекогаш ова доведува до креирање на мотоцикли кои можеби и никогаш не би биле создадени доколку дизајнерите имале опција да почнат нешто ново. Rebel 1100 е вистински пример за ова со неговиот 1,084 cc parallel кој доаѓа од променетата Africa Twin 1100. Ова е најдобриот и најголемиот Rebel креиран досега.
https://youtu.be/ouXW2vLsFGs
„Со еволуција на крузер културата, денешните возачи бараат мотоцикл кој ги проширува можностите кои досега беа возможни кај традиционалните мотоцикли“, вели Ли Едмундс, постар менаџер во American Honda. „Новата Rebel 1100 ги исполнува сите овие барања. На клиентите кои сакаат крузер мотоцикли им обезбедува технологија, вклучувајќи DCT, како и уште неколку други искуства кои во минатото беа недостапни. Ова е мотоцикл за модерните крузер возачи.“
Името Rebel е синоним за пријателски мотоцикли наменети за почетници и така е веќе со децении. 1100 можеби не е најдобрата опција за прв мотоцикл но има некои карактеристики кои долги години ја дефинираат оваа линија.
Прва и најочигледна е двојната трансмисија на квачилото или DCT. Уживавме во користа на овој систем кај Africa Twin 1000 и 1100. DCT ќе го направи Rebel одличен избор за урбано возење или пак за возачи кои не сакаат постојано да притискаат на кумплугот. Оние пак кои ќе ја одберат шест брзинската мануелна трансмисија, добиваат „slip/assist“ кумплуг кој ќе им помогне во менувањето на брзините.
Моторот е верзијата од Africa Twin 110 со три режими на возење (Sport, Standard, Rain) како и контрола на патувањето. Но има и уште нешто. Rebel користи различни „camshaft“ профили и време за палење на секој цилидер. Еден цилиндар произведува нешто помала моќност од 4,000 rpm а другиот нешто повеќе од 4,000 rpm. Заедно со 270 степениот „crankshaft“, резултира со уникатна моќност и чуство.
Мотоциклот има и нова челична „trellis“ рамка и седиште со висина од 69 сантиметри. Исто така има и 43 милиметарска превртена вилушка. Rebel 1100 има тежина од 220 килограми без и 230 килограми со DCT. Негов најблизок ривал е веројатно потешкиот и поскапиот Indian Scout,иако според изгледот Scout повеќе наликува на традиционалните крузер модели.
Rebel 1100 ќе биде контроверзна опција на пазарот на крузери во САД. Не е Американски, не е V-twin, не е со течно ладење и има речиси 90 коњски сили. Тој има двојна трансмисија и чини речиси исто колку и Harley-Davidson Sportster 883. И на крајот, тој е произведен од Honda. И компанијата сама знае за овој проблем.
„Rebel 1100 е за речиси 50 проценти помоќен од некои од традиционалните крузер модели кои ги има на пазарот. Во исто време, тој не е само класичен крузер модел туку нуди и малку подинамично возење. “ Моќни зборови од луѓето кои ни ги донесоа помалите модели на Rebel, Shadow 750 и Fury.
Новиот Rebel 1100 е типичен пример за посветеноста на Honda да креира мотоцикли за различни видови на возачи но и нешто што ќе биде спротивно на традиционалните крузери кои денеска ги имаме на пазарот.
2021 HONDA REBEL 1100 | |
---|---|
Price (MSRP)
|
$9,299 base, $9,999 DCT
|
Engine
|
1,084 cc liquid-cooled, eight-valve, Unicam parallel twin
|
Transmission,
final drive
|
Six-speed, chain
|
Claimed horsepower
|
88 at 7,000 rpm (European model) |
Claimed torque
|
72 pound-feet at 4,750 rpm (European model) |
Frame
|
Steel trellis
|
Front suspension
|
43 mm fork; 4.8 inches of travel
|
Rear suspension
|
Twin piggyback shocks, remote reservoirs; 3.7 inches of travel
|
Front brake
|
Single radial-mount four-piston caliper, 330 mm disc, ABS standard
|
Rear brake
|
Single caliper, 256 mm disc, ABS standard
|
Rake, trail
|
28 degrees, 4.3 inches
|
Wheelbase
|
59.8 inches
|
Seat height
|
27.5 inches
|
Fuel capacity
|
3.6 gallons
|
Tires
|
130/70R18 front, 180/65R16 rear
|
Claimed weight
|
487 pounds wet,
|
Available
|
January 2021
|
Warranty
|
12 months
|
More info
|