Триумф го заврши производството на Daytona 675 во 2017 година. Сè од тогаш, повиците за повторно воведување на трицилиндарскиот спортски мотоцикл со ознаката Daytona останаа без одговор од британскиот производител.
Сè тоа се промени со претставувањето на новиот Daytona 660, со што Триумф не само го враќа емблематичниот бренд тука, туку и влегува во порастувачката средна категорија на спортски мотоцикли.
Опаѓањето на продажбата доведе до неочекуваниот крај на Daytona 675. Бидејќи потрошувачите се оддалечија од мотоциклите со фокус на патеката, со високо натпреварувачки мотори и спортска ергономија, главниот цел на Триумф беше да ја прошири палетата на Daytona. Конкурентите на Триумф веќе беа напредни во производството на спортски мотоцикли кои се подобри за возење во реалниот свет, обично со двоцилиндарски мотори, па сега британскиот бренд ја следи истата тенденција, придонесувајќи новата Daytona да има пријатни улични перформанси, ергономија и електроника.
Позната, но различна, новата Daytona користи 660цц реден трицилиндричен мотор од Trident 660 и Tiger Sport 660, но со значајни измени кои ги подобруваат перформансите на моторот.
Според пресметките на Триумф, опширните подобрувања резултираат со 94 коњски сили (при 11,250 вртежи) и 50.9 вртежен момент (при 8,250). Тие броеви придонесуваат за зголемување од 17% во коњски сили и 9% во вртежниот момент во споредба со Trident 660. Daytona исто така има зголемен максимален број на вртежи, со црвена линија при 12,650 обрти; истовремено испорачувајќи 80% од својот вртежен момент помеѓу 3,125 и 11,750 вртежи.
Инжењерите во Хинкли дизајнираа периметрален рам за Daytona 660, за да го искористат максимално новиот агрегат. Новиот рам не само што ги прифаќа трите издувни цевки од моторот, туку и обезбедува спортска геометрија (поразлична од Trident 660). Showa го дополнува лесниот рам со својата инверзна вилушка од 41 мм и заден амортизер со далечинско прилагодување.
Голем дел од задачата за запирање на мотоциклот се доверуваат на четири-клипни кочници од брендот на Триумф, кои стојат над 310мм дискови напред. На задниот дел 220мм диск со едно-клипна кочница обезбедуваат дополнителна моќ при запирање. На двете тркала се поставени сензори за ABS. На крајот, Триумф ги опремува алуминиумските фелни со Michelin Power 6 гуми.
Брендот се стреми кон слична универзалност и во однос на ергономијата. Поставеноста на рачките, како и ногарките, ги исполнуваат очекувања за спортски мотоцикл без болни зглобови. Истата логика се однесува и на позицијата на издувниот систем, која ја наоѓа "оптималната рамка на удобност и доволно простор за трка", според Триумф. Висината на седиштето од 81цм е уште еден чекор кон удобноста, посебно со опционалното ниско седиште со кое се намалува за уште 2,5цм.
Напредната електроника ги привлекува помладите, нови возачи кон Daytona. Три режими на возење (Пат, Дожд и Спорт) го прилагодуваат одговорот на гасот и контролата на вртежниот момент според ситуацијата, но корисниците исто така може целосно да го исклучат системот за контрола на вртежниот момент. Кога е поврзан со мобилен уред и My Triumph апликацијата, LCD/TFT инструменталниот панел може да прикаже навигација и контрола на репродукцијата на музика.
Daytona 660 влегува во сегмент со конкурентите како Yamaha YZF-R7, Kawasaki Ninja 650 и Aprilia RS660. Тоа го става Daytona во различно друштво во споредба со последниот пат кога оваа ознака беше во употреба и беше во конкуренција на повеќе тркачки реплики. Но, исто како и неговиот претходник, 2024 Daytona се издвојува со единствениот трицилиндарски мотор во класата, што го става во позиција да го следи трендот кон по-пријатни спортски мотоцикли за возење по улица, истовремено нудејќи нешто различно.