Мотоцикли

Пристигнува нова Honda Monkey

Со оглед на тоа дека производството на Honda Grom е веќе при крај, Honda Monkey 2018 е конечно подготвен да се појави на пазарот.

Следете нè на:

 

Кога дебитираше Honda Grand, навистина не знаевме што да кажеме за него. Мини мотоцикл наменет за возење на улица. Моделот кој имаше 125cc не беше ништо посебно, а немаше ниту пак некоја голема моќност. Но нам ни се допадна, а претпоставувам исто така и вас.

Но сега откако се засили конкуренцијата со производители како што се Kawasaki и Benelli, Honda мора да се одбрани и да претстави нов модел.

А компанијата тоа ќе го направи со Honda Monkey 2018.

2018 Honda Monkey 18

Веќе подолг период шпекулиравме дали Honda навистина ќе го пушти овој концепт во продажба. А како што предвидовме, тој не беше за сезоната 2016 туку две години подоцна. Со оглед на тоа дека производството на Honda Grom е веќе при крај, Honda Monkey 2018 е конечно подготвен да се појави на пазарот.

Овој мотоцикл е изграден врз основа на популарноста на моделот Grom но додаден му е ретро стил.  Како што можете да видите според спецификациите, тој не е премногу различен од Honda Grom. Неговата моќност изнесува 9.25hp и тежи 107 килограми. Со 4 литри бензин можете да поминете 250 километри.

Тој има LED светла но нема LCD екран, а на сопирачките им помага IMU системот кој спречува кревање на задното тркало.

Тука завршува технологијата кај овој мотоцикл, а сите останати промени им одаваат почит на машините од седумдесетите години на минатиот век.

Засега знаеме само дека Honda Monkey ќе се појави на пазарот во Европа, неговата цена треба да изнесува помеѓу 4 и 5 илјади евра, станете со нас за да дознаете дали ќе биде достапен во Македонија и која ќе биде неговата цена.

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.