Мотоцикли

Почнаа да се појавуваат гласини за новата Aprilia RSV4

Aprilia RSV4 оваа година прославува 10 години но и покрај целиот тој период, V4 супербајк останува една од најдобрите машини.

Следете нè на:

 

Дел од тоа се должи на фактот дека RSV4 е врвно направен мотоцикл. Покрај тоа, тој е првиот супербајк кој користи IMU во комбинација со контрола на тракцијата, а плус е и еден од првите мотоцикли кој имаше „ride-by-wire“.

Другиот дел на кој се должи доминацијата на Априлија е тоа дека Италијанската компанија секои две години го подобрува RSV4. А сега, ако веруваме на гласините, промени ќе има и кај моделот за сезоната 2019.

aprilia rsv4 factory engine motor cutaway

Според информациите кои ги пренесе GPOne, Aprilia RSV4 ќе доживее значителни промени во 2019 година, а дури би можело и да се смета за комплетно нов модел. Се верува дека моделот ќе има поголема моќност, нешто помеѓу 215 и 220 коњски сили. За да го постигнат ова, Aprilia искористила стратегија која доаѓа директно од нивните ривали Ducati, а најверојатно ќе има и два мотори.

Едниот ќе биде исклучиво наменет за трки и ќе остане во опсегот од 1,000cc. Другиот мотор пак ќе има зголемување кое сега ќе изнесува 1,100cc, нешто слично како и кај актуелниот Tuono V4.

А со новите спецификации доаѓа и новата шасија. Иако се базира на актуелниот алуминиумски дизајн, се верува дека новата шасија ќе биде поцврста за да може да го издржи зголемувањето на моќноста. Исто така се очекува и намалување на тежината за околу 4.5 килограми.

Нашите извори наведуваат дека Aprilia планира во следните години да воведе неколку аеродинамични делови кај RSV4. Според извештаите на GPOne, моделот би можел да се најде на пазарот најрано кон средината на 2019 година, а ќе имаме прилика да го видиме на саемот за мотори ЕИЦМА во Милано оваа година.

Би можело да ве интересира

Пол Еспаргаро има само една цел во текот на зимската пауза: Да оздрави.

На два дена пред официјалното претставување на MotoGP тимот на Honda, Хорхе Лоренцо ќе мора да оди на операција

За Аргентинецот, Николас Кавиглиасо, релито Дакар 2019 беше само второ учество на овој настан. Но и покрај тоа, тој доминираше на поголем дел од трката и со неговата Yamaha YFZ-400 успеа да стигне до првата позиција.

МотоГП тимот на Дукати денеска официјално го претстави Desmosedici GP19.

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.