Мотоцикли

Ова е новиот 2018 V-Special скутер на Lambretta

После долги години Италијанската компанија ни претстави нов, нео-ретро скутер. Запознајте го V-Special, првиот скутер на компанијата во 21-от век.

Следете нè на:

 

Новиот Lambretta V-Specia е токму она што го барате доколку сакате скутери кои имаат ретро изглед, а сметате дека Vespa не е за вас.

Самиот дизјан на мотоциклот, кој е направен во соработка меѓу познатата KISKA и Италијанската Ламбрета заедница, претставува синтеза на класични елементи со модерно толкување. Оваа машина ги има имињата V50, V125 и V200.

this is lambrettas new 2018 v special scooter 119087 1

Како што сугерираат самите имиња, верзијата V50 е опремена со 49.5 cc,  4 – тактен мотор кој има воздушно ладење и кој има 3.5 коњски сили. Тој е во согласност со Euro 4 стандардот, има електричен стартер и може да достигне брзина од 45 km/h.

Верзијата од 125cc има 10 кс додека пак поголемиот модел од 200 cc има 12 кс. Сите модели користат CVT, а финалната трансмисија се одвива со помош на ланец.

this is lambrettas new 2018 v special scooter 11

Само моделот V50 има „rear drum“ сопирачка додека пак другите модели се опремени со диск сопирачки кои се управуваат со помош на комбиниран систем за сопирање и кои се полесни за управување. Меѓу другите додатоци се и LED светлата, полнач од 12 волти, голем простор за багаж под седиштето и LCD панел кој поддржува Bluetooth.

this is lambrettas new 2018 v special scooter 1

Една од карактеристиките на Ламбрета е двослојниот страничен панел кој има 1.2 милиметри челична структура инспирирана од воздухопловната индустрија. Постојат гласини и дека следната година компанијата на пазарот ќе претстави и електрична верзија на скутерите.

Се чини дека во компанијата е влезена голема инвестиција бидејќи нивните планови не завршуваат тука. Заедно со овие сутери, Ламбрета работи и на класиците GP 200 и SX 200 кои ќе ги има и во Euro 4 и во електрична верзија.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.