Мотоцикли

Нови модели: Honda CTX 700 и CTX 700N

Продолжувајќи да ги брише границите помеѓу различните видови на мотори, Honda  ќе не почести со уште еден пар на уникатни мотори, кои формално ќе се водат како модели од 2014 година.

Следете нè на:

 

2014-Honda-CTX700Honda CTX700 2014

Продолжувајќи да ги брише границите помеѓу различните видови на мотори, Honda  ќе не почести со уште еден пар на уникатни мотори, кои формално ќе се водат како модели од 2014 година.

Тие ќе бидат достапни на пролет во 2013 година на пазарот во САД, а следната година и во Европа. Honda CTX 700 2014 и CTX 700N 2014 ќе го имаат истиот 670cc мотор кој го има кај NC700, кој беше дизајниран за да биде практичен мотор за градските возачи.

Овие мотори ќе изгледаат како нешто помеѓу уличен мотор и мотор за на пат, a доколку доплатите 1000 евра ќе имате и ABS сопирачки и менувач со двојно квачило (DTC). Очигледно, целта на Honda е да ги направи Honda CTX 700 и CTX 700N  достапни и прифатливи мотори за новите возачи, а со цени од 6,999$ и 7,999$ (цени за американскиот пазар) се чини дека ја постигна таа цел.

2014-Honda-CTX700NHonda CTX700N 2014

Ако го погледнете одблиску CTX 700N, ќе забележите многу елементи кои ги има кај другите Honda мотори, а доколку пак го погледнете  CTX700 ќе забележите многу сличности со неговиот поголем роднина Honda Gold Wing F6B, само во помала и полесна варијанта.

Honda очигледно се обидува да ги промовира овие релативно мали мотори (72cm висина на седиштето) како да се големи мотори и ќе биде интересно да се види како ќе реагира пазарот на овие машини. Ќе биде тешко да се каже дали оваа стратегија на Honda ќе се покаже како добра, но со оглед на тоа дека Јапонскиот производител продолжува со оваа агенда секоја година, крајниот резултат сигурно е добар.

 

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.