Мотоцикли

Нов Triumph Rocket 3

Најавени се две нови верзии на препознатливиот Rocket 3 за 2013 година, многу помоќни од претходните верзии.

Следете нè на:

 

68210 10151321008450330 548996739 nTriumph Rocket III од оваа година во две варијанти, туринг и роудстер

Најавени се две нови верзии на препознатливиот Rocket 3 за 2013 година, многу помоќни од претходните верзии.

Triumph ја најави новата верзија од нивниот Rocket III мотор наменет за Roadster and Touring.  Двете варијанти имат прилично големи промени.  Највпечатливо е тоа што нивните претходници имаа електронско ограничување на првите три брзини за да се спречи „плашење на возачот“. Тоа повеќе го нема кај Roadster.

Благодарение на новиот систем за вбризгување на гориво и на ECU, 2.3 литарскиот три цилиндричниот Rocket 3 мотор сега нема никакво ограничување во однос на брзината. Моторот е способен да произведе 146кс при 221њутн метри на сила.

The Roadster е обоен црно за да има поагресивен изглед.  Верзијата од 2013 година вклучува стандардни ABS кочници и малку поисправена позиција за седење. Сега е достапен во две нови бои – металик црна со две црвени линии на средина и валкано црна со две бели линии на средина.

Туринг верзијата за 2013 има ист мотор како и Roadster, но има нешто помал број на вртежи во споредба со Roadster, само 203 Nm (сеуште помалку ограничена во споредба со претходната верзија). За да се одржи неговата туринг намена, овој нов мотор има сребрени странични цевки, потпирач за сопатник и седиште со двојна облога од пена.

Како и претходно, тој ги има стандардни 36 литарски торби. Сето ова се прави со цел моќниот Triumph 3 да биде што е можно покомотен кога се вози на долги дистанци. Touring верзијата исто така е достапна во две бои- црно црвен со една линија и црн со две златни линии.

Triumph Rocket 3 2013 ќе биде достапен во Европа веќе од март со препорачана цена од 14.000 евра за Roadster верзијата и 15.000 евра за Touring верзијата.

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.