Мотоцикли

Најавени нова Honda CRF450L и CRF250RX

Honda  ја поднови линијата CRF за сезоната 2019 со две нови машини. Меѓу нив се улична верзија на познатиот CRF450 како и RX, крос-кантри верзија на CRF250.

Следете нè на:

 

Моделот CRF450 ќе користи подобрена верзија на CRF450R како основа, а додадени му се LED светла, поголем резервоар и странични држачи.

Овој модел исто така ќе можете да го користите подолго пред да го однесете на редовен сервис. Првиот е закажан откако ќе поминете 32 илјади километри. За жал, моќноста на моделот е намалена и тој има само 24.6 коњски сили.

CRF450L 01

А со цел да биде идеална крос-кантри машина, моделот CRX250RX има 18 инчно предно тркало, резервоар кој собира 8.5 литри и помека суспензија во споредба со мотокрос верзијата.

CRF450L 02

Веќе постоечките модели, CRF450RX и R, исто така ќе добијат подобрување, пред се во однос на моќноста и бројот на вртежи. Покрај ова, верзијата R ќе има помала тежина за речиси еден килограм во споредба со претходниот модел. Подобрувањето на бројот на вртежи кај моделите CRF250 доаѓа преку ревизија на гаста, влезните и издувните профили.

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.