Мотоцикли

Kawasaki Z1000SX 2017 ни носи „IMU“ на улиците

Можеби ви изгледа дека Kawasaki Z1000SX 2017 има само скромни подобрувања. Од компанијата велат дека овој мотоцикл има прилагодливо ветробранско стакло, LED светла и променет изглед на седиштето на возачот и сопатникот.

Следете нè на:

 

Можеби ви изгледа дека Kawasaki Z1000SX 2017 има само скромни подобрувања. Од компанијата велат дека овој мотоцикл има прилагодливо ветробранско стакло, LED светла и променет изглед на седиштето на возачот и сопатникот.

2017 Kawasaki Z1000SX 01

Но она што го прави овој мотоцикл различен од останатите е фактот дека тој има внатрешна единица за мерење која има шест оски (IMU).

Оваа единица е поврзана со сопирачките, контролата на тракцијата и моделите на возење и му дава поголемо ниво на софистицираност на овој популарен спортски мотоцикл.

Ова е важно заради тоа што докажува дека „IMU“ (inertial measurement unit) не е повеќе резервирано само за супербајк моделите.

Некои од овие работи се направени благодарение на системот Bosch MSC, но тој е само дел од целата равенка.

2017 Kawasaki Z1000SX 02

За целосно да се искористат предностите на оваа технологија, IMU мора да се имплементира не само на системот за сопирање туку и на други делови и да им даде можност на сите различни системи на мотоциклот пристап до она што може IMU да го понуди.

Очекувајте наскоро и другите компании да почнат да го применуваат, а исто така очекувајте ја инашата средба одблиску со овој модел на саемот ЕИЦМА во Милано следниот месец.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.