Мотоцикли

Honda EZ-Snow: Кога мотоциклот е вашиот живот а надвор врне снег

Легендарниот модел на Honda, Cub, има неколку верзии. Буквално, низ целиот свет постојат неколку милиони вакви мотоцикли а кога ќе дојде судниот ден, на планетата ќе останат само неколку мали животни и моделите на Honda Cub.

Следете нè на:

 

 

Денеска, додека разгледував нешто на интернет, најдов нешто многу интересно: два офроуд Cub модела за кој досега немав воопшто слушнато. Пријатели, дозволете ми да ви раскажам нешто повеќе за EZ 90 и the EZ-Snow.

Honda за прв пат го претстави EZ 90 во 1991 година и го продаваше ширум светот се до 1996 година. Тој беше одличен оф роуд мотоцикл со кој можете да возите по секакви терени. Опремен е со 90cc дво-тактен мотор кој има автоматска трансмисија. Каросеријата на мотоциклот многу потсетува на моделите од 90-те години на минатиот век а да биде уште поинтересно, имаше и копче за старт на мотоциклот.

Како ова да не е доволно, Honda за овој модел обезбедила и комплетна опрема за возење по снег. На интернет можат да се најдат многу малку информации за опремата но она што успеав да го пронајдам, можам да кажам дека е помалку контрадикторно. Honda го прикажа EZ-Snow кратко време откако EZ 90 се најде на пазарот. Според едни верзии, беше произведена само специјална опрема додека пак според други, направени беа 250 до 300 модели кои се продаваа само во Јапонија.

EZ-Snows очигледно постои а тоа можеме да го потврдиме и на видеото подолу. Но тешко е да се каже дали се продаваше како посебна опрема или пак целосен мотоцикл.Без разлика, за мене ова е одличен мотоцикл. EZ-Snow изгледа навистина забавно и би сакам да имам еден ваков мотоцикл. Успеав да најдам на продажба неколку EZ 90 мотоцикли по разумна цена и мислам дека би било добра идеја да купам еден како подарок за моите деца. Можеби дури и ќе успеам да ја најдам и опремата за возење по снег. Тогаш никогаш не би имал причина да запрам со возењето.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.