Мотоцикли

Хибридот на BMW со погон на две тркала е вистински

На денот на шегата BMW изненади многумина со едно лажно соопштение преку кое го претстави xDrive Hybrid R1200GS, кој има електрично придвижувано предно тркало. Секако дека нема таков мотоцикл но се чини дека нешто многу слично на него наскоро може да се најде во производство.

Следете нè на:

 

На денот на шегата BMW изненади многумина со едно лажно соопштение преку кое го претстави xDrive Hybrid R1200GS, кој има електрично придвижувано предно тркало. Секако дека нема таков мотоцикл но се чини дека нешто многу слично на него наскоро може да се најде во производство.

Се уште не се знае дали тоа беше случајно или намерно, но само неколку дена пред BMW да го даде лажното соопштение, се појави патент насловен како „Мотоцикл кој има електрично придвижувано предно тркало.“ А кој е сопственикот на овој патент? Секако, BMW.

bmw hybrid

Би било неверојатно една компанија од рангот на BMW да поднесе ваква апликација за патент само поради шега. Сепак патентот е многу сличен на измислениот R1200GS xDrive. Додека кај лажното соопштение пишуваше дека мотоциклот користи „wheel-hub e-Drive“ систем кој функционира и како електричен мотор и како генератор, кај патентот пишува „интегрирано на предното тркало кое се состои од електричен мотор.“

Самата идеја е едноставна и многу слична со онаа која беше објавена во соопштението. Мотоциклот го задржува класичниот мотор кој го придвижува задното тркало. Но кога задното тркало ќе ја загуби тракцијата, наместо да се активира системот за контрола на тракција, го активира системот на предното тркало со помош на електричниот мотор. Според патентот, големите мотоцикли како што е R1200GS би биле идеални за овој систем.

Вреди да се напомене дека веќе постои хибриден R1200GS. Тоа е прототипот X2 направен од страна на Wunderlich кои пак имаат блиска соработка со BMW. Претставен само неколку дена пред да биде поднесен патентот, X2 го користи истиот систем кој е опишан во документот на BMW.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.