Мотоцикли

Големи промени ни пристигнуваат кај 2019 Husqvarna FS 450

Иако можеби немаме радикална промена на победничката супермото платформа на Husqvarna, денеска само што дебитираше 2019 Husqvarna FS 450 и тој ни доаѓа со импресивна листа на измени.

Следете нè на:

 

Изграден врз основа на новата мотокрос линија на компанијата, 2019 Husqvarna FS 450 има промена на главата на цилиндарот, по ригидна шасија како и голем број на други суптилни промени кои ја намалуваат тежината на мотоциклот. Сите овие промени се направени со цел да се креира најдобриот фабрички супермото на пазарот.

2019 Husqvarna FS 450 05

Со цел да се разликува од претходните FS модели, новата верзија има сина рамка. Задната под-рамка исто така е променета и сега е за 200 грама полесна. Исто така, 2019 Husqvarna FC 450 има и нова глава на цилиндарот која е за половина килограм полесна отколку кај моделот за 2018 година. Моќноста на мотоциклот останува на 63 коњски сили додека пак целиот мотор тежи 27 килограми.

2019 Husqvarna FS 450 04

Suter slipper кумплугот како и Magura хидрауличниот главен цилиндер остануваат дел од овој супермото пакет.

Иста е и суспензијата, а моделот за 2019 година добива WP AER 48mm вилишка со променети сетинзи за новата шасија. Задниот амортизер, WP DCC, исто така е променет со нов клип како и со нови сетинзи од фабриката.

2019 Husqvarna FS 450 06

Alpina тркалата исто така остануваат стандарден дел, а предното тркало има 16.5 инчи. Опремен е со Bridgestone R420 гуми - 125/80 R420 и 165/65 R420. Од компанијата велат дека кога е празен, мотоциклот тежи само 102 килограми.

Мотоциклот има контрола за старт како и контрола на тракцијата, а од Husqvarna велат дека е променета и електрониката на овие системи. Меѓу другите промени кај овој мотоцикл се:

- Променет рам

- Должината на лежиштето за прицврстување на ланецот е зголемено за 5 мм

- Промена на резервоарот за гориво

- Нов кабел за гаста за полесно оддржување

- Подобрен систем за ладење

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.