Мотоцикли

Ексклузивни фотографии од новиот мотоцикл на Brough

Кога Џорџ Броу го создаде првиот SS100 во 1924 година со цел да креира нешто налик на Rolls Royce кај мотоциклите, сигурно не ни замислувал свет во кој ќе има каталитички конвертори или антиблокирачки кочници. Но овие фотографии ни покажуваат дека токму компанијата во моментов е лидер во таа технологија.

Следете нè на:

 

Brough мораа да ги направат своите мотоцикли во согласност со Euro 4 стандардот откако во 2017 година им беше дозволен да продадат мал број на нестандардизирани модели. Овие фотографии ни покажуваат дека компанијата тестира нов SS100 кој е во согласност со Euro 4. А како што можете и сами да видите, има некои навистина големи промени.

Brough Superior 3

Со цел да се исполнат се построгите регулативи, ауспухот е проширен со цел во него да може да се смести новиот конвертор. Моторот е нов и тој е со водено ладење и има четири вентили. Може да развие 100кс при 65ftlb. Euro 4 стандардот исто така бара од компаниите да посветат поголемо внимание и на сопирачките. Сега сите мотоцикли со зафатнина од 125cc мораат да бидат опремени со ABS сопирачки, но актуелниот SS100 нема такво нешто.

Сепак од компанијата ги тестираат ABS сопирачките на новиот SS100, а тоа можеме да го потврдиме и преку фотографиите каде што јасно се гледаат сензорите. Ова воопшто нема да биде мала задача за Brough бидејќи нивниот систем за сопирање е уникатен исто како и предната суспензија. Поради оваа причина малку е веројатно дека тие ќе се одлучат да земат готов производ од Bosch како што тоа го прават останатите производители.

Brough Superior 1

Додавањето на сензори исто така ја отвора можноста SS100 да биде опремен и со систем за контрола на тракцијата. Без разлика какви се плановите на компанијата за во иднина, ова јасно го потврдува нивниот став да создадат нови модели како што е овој или пак новиот Pendine Racer.

Разговаравме со одговорните од компанијата и тие ни потврдија дека работат на нов модел кој би требало да се најде на пазарот на почетокот на следната година.

Новата верзија се очекува да чини околу 50,000 фунти.

Brough го претстави новиот Pendine минатата година. Тој го дели истиот мотор со SS100 но има редизајнирана шасија која е по модерна. Исто така има ново седиште, преден дел како и нов издув. Pendine исто така има и нова вилушка како и „Anakee“ оф роуд пневматици. На почетокот на пролетта е закажан и првиот тест, а од компанијата велат дека мотоциклот, кој ќе има цена од 58,000 фунти, ќе се најде на пазарот во септември.

Brough Superior 2

Извор: MCN

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.