Мотоцикли

EICMA 2018: Yamaha ги претстави специјалните верзии GYTR R1 и R3

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Следете нè на:

 

Креирани како дел од Yamaha GYTR развојната програма, ова се мотоцикли од класите R1 и R3 и се исклучиво наменети за возење на тркачка патека.

yamaha gytr r1 4

YZF-R1 GYTR

Овој модел е во црвено бела боја и го прославува јубилејот од 20 години од првото појавување на Yamaha R1 како и неодамнешната победа на трката Suzukа 8 Hours. Овој нов мотоцикл ќе биде достапен во само 20 примероци и е опремен со квалитетни делови кои го прават навистина компетитивен кога е на патеката.

Моделот кој го прикажаа е само прототип, а целосните спецификации како и неговата цена ќе ги дознаеме некаде кон средината на декември. Тогаш ќе можете и да го резервирате, а за да го подигнете ќе треба да ги посетите официјалните претставници на Yamaha во вашата држава.

yamaha gytr r1 1

Меѓу специјалните делови кои ги има овој мотоцикл се ECU и CCU кои овозможуваат анализирање на податоците од вашето возење. Тој исто така има и Öhlins FGRT 219 предна вилушка како и TTX36 GP заден амортизер. Покрај ова, мотоциклот има и титаниумски издув направен од Акраповиќ.

Доколку сите овие додатоци не ви ја зголемуваат возбудата, Yamaha им овозможува на сопствениците на овие мотоцикли да вметнат и дополнителни додатоци од каталогот.

Откако сето ова ќе биде подготвено, се става шасијата со цел да се обезбедат најдобрите можни перформанси. Покрај сето ова, на сопствениците ќе им биде овозможено и да бидат дел од Yamaha Racing Experience 2019 каде што ќе можат да научат како да го извлечат максимумот од овој мотоцикл.

yamaha gytr r1 2

YZF-R3 GYTR

Претставен заедно со уличните модели YZF-R125 и YZF-R3, оваа GYTR верзија доаѓа со целосна опрема која ќе го трансформира вашиот мотоцикл од улична верзија во модел подготвен за настап на тркачката патека.

yamaha gytr r3 1

Ова е постигнато со вклучување на Öhlins тркачката суспензија како и Brembo предни сопирачки. Тука исто така е и титаниусмкиот издув од Акраповиќ како и многуте додатоци кој ги има овој мотоцикл, а кои го прават да биде во согласност со правилата на Суперспорт 300 шампионатот.

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.