Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.

На прв поглед, новата Honda Fury изгледа навистина импресивно. Растојанието меѓу оските изнесува 1.8 метри и тежи околу 300 килограми. Висината на седиштето е 68 сантиметри и ви дава подобра стабилност доколку возите по нерамен пат. Високите рачки како и подобрената челична рамка и даваат на Honda Fury атлетски изглед. Издувот е специјално дизајниран за да обезбеди помоќен звук. А за да се вклопат во целокупниот дизајн, стилизирањето на амортизерите е сведено на минимум.

Honda Fury Txt 1 15 02

Часовникот, мерачот за брзина, индикаторот за светла како и копчето за долги светла се сместени на крајот на рачките. Новата Honda Fury е долга 2.5 метри, 0.8 метри широка и 1.1 метар висока.Има Dunlop90/90 R21 предна гума и 200/50 R18 задна гума. Во однос на бојата, ќе биде достапен во „Pearl Hawkseye Blue“.

За оние кои сакаат нешто дополнително, има многу опции кои можете да ги инсталирате на вашиот мотоцикл. Меѓу нив се заштитата на кумплугот, LED Accent светла, рачно изработено седиште за сопатникот и уште многу друго. Исто така имате и дополнителен план за поголема безбедност.

Димензии:

– Rake – 32º (Caster Angle)

– Length – 100.6 in.

– Width – 35.4 in.

– Height – 45.3 in.

– Wheelbase – 71.0 in.

– Seat Height – 26.9 in.

– Ground Clearance – 4.9 in.

– Trail – 92mm / 3.6 in.

– Curb Weight 681 lbs (ABS)./ 666 lbs.

– Front Brake: Single 336 mm disc with the twin-piston caliper, / Rear Brake: Single 296 mm disc with single-piston caliper.

Honda Fury Txt 3 15 02

Мотор

Прекрасниот крузер има 1312cc V-twin мотор со течно ладење.Компресијата изнесува 9.2:1. Моторот има пет брзини а трансмисијата е мануелна. Предните и задни сопирачки имаат хидраулични дискови. Со телескопската вилушка напред како и двојната позади, новата Honda Fury има прекрасно возење дури и по нерамни патишта. Резервоарот за гориво собира 12.8 литри.

Back To Top