Мотоцикли

2018 Husqvarna Vitpilen 701

После одличниот прием кој концептот Vitpilen го доби на EICMA мото шоуто во 2015 година, Husqvarna мораше да го изгради овој футуристички „caffe racer“. И тоа им успеа се до најситените детали.

Следете нè на:

 

Ова што го гледате е Vitpilen 701 и тој е продукциска верзија за сезоната 2018. Но овој мотоцикл не е за секого. На едни воопшто не им се допаѓа, а други пак престанаа да го читаат овој текст после првите две реченици и сликата од мотоциклот веднаш ја ставија како позадина на своите телефони.

Од компанијата, Vitpilen 701 го нарекуваат „храбар чекор во нова тероторија“. Инспириран од истиот уникатен дизајн кој го има низ целата Vitpilen фамилија, 701 перфектно ја отсликува прогресивната визија на иновативни и достапни улични мотоцикли. „Можеби ќе бидете единствениот член на вашата група кој има ваков мотоцикл, но бидете трпеливи.“

39487 Vitpilen 701 2018

Нивниот партнер во проектот, KISKA Brand Desing, откри дека новата улична линија започнала да привлекува луѓе кои никогаш порано не размислувале на тоа. „Од она што го забележав, 701 привлекува лица кои се веќе дел од светот на мотоциклите, но ова е главниот дел: Husqvarna повторно влегува во сегментот на улични мотоцикли, но сега се засилени со докажаниот инжинеринг и поинаквиот изглед на својот мотоцикл.“

Нивниот нов правец не е воопшто лош, но патот до производството беше долг. Мотоциклите ќе се појават четири години откако за прв пат се појави концептот. Многу работи можат да се случат за четири години. Иако Vetpilen е добар, тие сепак се соочуваат со предизвици. За почеток, нивната листа на продавачи е навистина мала во споредба со останатие компании. Дали во твојата најблиска продавница можеш да најдеш ваков мотоцикл? Дали новиот дизајн ќе помогне да се промени тоа?

38694 Vitpilen 701 2018

Ако се обидете да продадете голем мотоцикл, тогаш ова е перфектен модел за да почнете со тоа. Во срцето на Vitpilen чука 692.7 cc мотор на КТМ кој развива 75 коњски сили. Овој мотор е еден од најмоќните четири тактни кои некогаш се нашле сместени во мотоцикл на Husqvarna. Тој има превртена („upside-down) вилушка од 43mm и заден моношок амортизер, а и двете потекнуваат од WP. Клиповите на сопирачките се од Brembo, а возачите ги добиваат и сите модерни додатоци меѓу кои се „ride-by-wire“ и контрола на тракцијата. Целиот пакет тежи речиси исто како и 690 Duke, односно 156 килограми.

38690 Vitpilen 701 2018

Но ако ја преферирате „scrambler“ верзијата, Svartpilen, тогаш ќе треба да почекате. Во моментов тој се уште е концепт но сигурно не би требало да помине премногу време пред да започнат со производство.

Засега се уште не се знае која ќе биде неговата цена но претпоставувам дека ќе се најде повисоко на скалата во споредба со Suzuki SV650 или Yamaha FZ-07. Но многу е тешко да се спореди  Vitpilen 701 со овие мотоцикли. Тој е нешто сосема поразлично и единствено времето ќе покаже дали вредеше да се чека.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.