MK мотоциклисти на меѓународни трки

Илиоски втор во ИЕШ, а можеше да биде прв...

Викендов на патеката Тројан во Бугарија се возеше последната трка од Источно Европскиот шампионат во мотокрос, во класата МХ1 нашиот Христијан Илиоски забележа победа, но за жал тоа не беше доволно за првото место во генералниот пласман.

Следете нè на:

 

Христијан на шампионатот кој се состоеше од 6 рунди (12 трки) не настапи во Турција заради проблеми со стариот мотор со кој и го започна шампионатот. Фантастичните резултати до крајот не беа доволни за да го помине конкурентот Тодор Тотев кој имаше 2 трки повеќе од Илиоски, па на крајот Кико мора да се задоволи со втората позиција во Источна Европа.

hristijan ilioski motoricommk

Сепак Илиоски сосема оправдано не е задоволен од резултатот, далеку од тоа дека се работи за слаб резултат, но имајќи во предвид дека со стандарден мотор им дели лекции на конкурентите кои имаат огромна финансиска поддршка, доколку тој би ги имал истите услови сигурно би бил прв. Во продолжение интегрално ја пренесуваме изјавата на Илиоски по крајот на сезоната:

На трката во Тројан-Бугарија, натпревар од Источно Европскиот Шапионат која воедно беше и последна во оваа сезона во истиот, го донесов првото место. Но поради неучество на трката во Турција во генерален пласман сум втор. Пресек на оваа сезона, за мене повторно беше мачно во поглед на тоа што стартував по минатата сезона без помош и во оваа на почетокот со стариот мотор, па истиот се расипа за трката во Турција и немам со што да учествувам и под такви услови и немањето на начин пред сезоната, можеби и немање на вољја на факторите каде се обратив да ме поткрепат инстутуционално мене и мојот резултат јас останав со најмногу победи оваа сезона, но без успех во генерален пласман. Мене оваа сезона ме водеа околностите и моите услови, поради сите тие причини и немање на соодветни услови работев и возев со педесет посто од мојот капацитет. Задоволен од моментот и помошта на INA TV откако ја набавив мојата Yamaha која се покажа како исклучително добар мотор, но за поголем успех и моја сигурност треба да имам повеќе од стандарден мотор. Дури последното патување истрошен од сезоната за мене беше предизвик за да се снајдам да отпатувам. Сите овие моменти кај мене како спортист долги години наназад делуваат и сум многу внимателен и се чувам. Се чувам за подобри услови и поголема работа, но неможам сега со вакви услови сам и без помош повеќе од ова. За мене останува само љубовта и посветеноста, но за резултати потребни се достојни услови.

Не сум задоволен затоа што ти губам титулите! Само од немање слух за мојот резултат кој го носам со голем труд во меѓународни рамки. Само во нашата држава може да не насадат да му никне и никако да најдат начин да го сочуваат. Мојот резултат е доволен за поткрепа, доволен за презентација и доволен за да те помогне државата, знам дека го слушаат, знам дека го гледаат не мал резултат, само незнам зошто толкава слепост и глувост.                                                                   

Во секој спорт се потребни подготовки и услови за работа за нас спортистите и ако сме во поединечни спортови посебно ако се донесе резултат. Петнаесет години носам меѓународни резултати за институциите како што се Агенцијата за млади и спорт, Мото федерацијата, општината Битола треба да ме помогнат да го презентираат како достоен мојот резултат па после да може и нешто повеќе како спонзори да се најдат зато што успех во поединечен спорт е многу тешка работа посебно во мото крос или воопшто во мото спортовите. А не секоја реченица да е дека треба да си одам од државата. Сегде имаат, во овој спорт врвни спортисти јас сум ви единствениот кој го имате во овој спорт што ви носи први места незнам за догледно време со тежината на овој спорт дали некој ќе го повтори ова во Македонија многу ќе се радувам ако го имам, немојте  како пинг понг топче јас немам време за тоа, спортот бара младост, искористете не нас спортистите, сегде го прават тоа, не не бркајте и уништувајте. - завршува Илиоски во своето излагање.

 

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.