Корисни текстови

Носењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетот

Носењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетотНаучниците со помош на новите истражувања на цел еден тим предводен од Џон Хопкинс, дојдоа до сознание дека кацигата не само што не заштитува од сериозни повреди на главата и мозокот при удар, туку го намалува ризикот од здобивање посериозна повреда на ‘рбетот.

Следете нè на:

 

Носењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетотНосењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетотНаучниците со помош на новите истражувања на цел еден тим предводен од Џон Хопкинс, дојдоа до сознание дека кацигата не само што не заштитува од сериозни повреди на главата и мозокот при удар, туку го намалува ризикот од здобивање посериозна повреда на ‘рбетот.

Носењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетотНосењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетотНаучниците со помош на новите истражувања на цел еден тим предводен од Џон Хопкинс, дојдоа до сознание дека кацигата не само што не заштитува од сериозни повреди на главата и мозокот при удар, туку го намалува ризикот од здобивање посериозна повреда на ‘рбетот.

Она што ги довело до овие сознанија е почетната идеја, а тоа е разоткривањето на митот кој наводно вели дека носењето на кацига може да ви наштети при судар, изјави Адил Хаидер професор по хирургија на Универзитетот по Медицина.

Ослонувајќи се на новите сознанија, не постои некоја причина за оправудување доколку немате кацига и бидете сопрен од полицијата. Не постои дебата и докази дека носењето кацига е штетно, напротив ве заштитува од тешки повреди па дури и она најлошото смртта. И за голема среќа еве имаме уште една доволно добра причина да носите кацига, а тоа фактот дека таа го намалува ризикот за сериозна повредна на ’рбетот.

Повеќе од 2 декади постојат активисти кои се противат на носењето на стандардната и универзална кацига, со изговор дека при судар тежината на кацигата може да наштети поради инерцијата и го повреди вратот и шанса да возачот се здобие со смртна повреда. Но, резултатите покажаа нешто сосема друго, односно оние возачи кои носат кацига за 22% проценти помалку имаат шанса да се здобијат со повреда на вратот и рбетот, отколку оние без кацига. Овој доказ е заклучен според истражувањето на дури 40 000 судари со моторцикли во периодот од 2004 до 2008 година.

Хаидер вели дека оние возачи кој се противат да носат кацига се ослонуваат на истражување кое е старо цели 25 години. Тоа истражување е искритикувано од многу асоцијации како што е NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration, светска асоцијација која е задолжена за безбедноста на патиштата) и многу други.  Она што сакам да го напоменам е дека пред 25 години технологијата на изработка на кацигите била многу примитивна, денес кацигите се лесни, се изработуваат од висококвалитетни и издржливи материјали кои заштитуваат од голем број повреди по главата и мозокот. Нема никаква потреба да го напоменуваме повторно тоа примитивно истражување старо 25 години.

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.