Домашни

Жељан Ракела со подршка за „Гушни го светот“

Жељан Ракела викендов ја промовираше неговата невообичаена авантуристичка книга „300.000 километри мотоавантура“ и притоа им даде силна поддршка на нашите Силве и Тони.

Следете нè на:

 

Во култниот „Ван гог“ бар во Скопје, неформалното место на мото клубот Ноќни Волци од Скопје, авторот, моторџија и авантурист Жељан Ракела викендов ја промовираше неговата невообичаена авантуристичка книга „300.000 километри мотоавантура“.

rakela skopje

Книгата изобилува со интересни, поучни, возбудливи и несекојдневни моменти и доживувања. Хрватскиот легендарен авантурист, Ракела, кој помина 300.000 километри, низ пет континенти за само седум години им даде совети и поддршка и на нашите Силве и Тони од Гушни го Светот.

Тие изјавија јавна благодарност до Жељан Ракела, кој што ја презакажа презентацијата на својата книга, 300.000 км. мото авантура, за да дојде и да им даде совети и подршка во Скопје.

Да потсетиме, тие ќе тргнат од Македонија, ќе ги поминат сите континенти. Ќе изминат копнен пат на мотор од околу 100.000 километри. Ќе го заобиколуваат светот  минувајки низ повеќе од 45 држави. На својот пат тие ќе делат „бесплатни“ гушки на луѓето од сите етнички припадности, вероисповеди и други определби. Тони и Силвана на гушнатите ќе им ја покажат малата Македонија на картата на светот и ќе им го покажат големото срце на земјата и нејзините жители.

Најпрвин прегратките ќе ги соберат низ сите градови во Македонија, за истите да ги разделат низ светот. Турнејата на собирање прегратки низ Македонија е веќе започната и се споделува на веб страната и нивната фејсбук страна.

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.