Домашни настани

Најава: Ендуро Скопје 2013

Убаво и сончево време не очекува викендов за трките од македонскиот отворен шампионат во ендуро кои ќе се возат крај спортскиот аеродром Стенковец во Скопје.

Следете нè на:

 

293300 10150432853355330 1805524309 nВтора рунда од македонскиот шампионат во ендуро

Убаво и сончево време не очекува викендов за трките од македонскиот отворен шампионат во Ендуро кои ќе се возат крај спортскиот аеродром Стенковец во Скопје.

Технички организатор на трката е МК Александар од Скопје, а планирани се трки во класите Е1, Е2, Е3 и Т според следниот распоред:

САБОТА, 26.10.2013
09:00 – 11:00 Верификација и Технички преглед
11:30 Брифинг со натпреварувачите
11:40 Свечено отворање
12:00 Натпревар – 1. ден

НЕДЕЛА, 27.10.2013
09:30 Брифинг со натпреварувачите
10:00 Натпревар – 2. ден
14:00 Прогласување

Ова е втора рунда (првите две трки се возеа во Куратица, Охрид) во четвртата сезона колку што се организира ендуро шампионатот во Македонија. Ова е можеби последниот топол викенд во сезоната, затоа не заборавајте утре и задутре да дојдете на патеката крај Стенковец и да им дадете поддршка на нашите натпреварувачи во Ендуро.

 

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.