Занимливости

Зад сцената на филмот Mad Max

Cross training enduro и Стефан Гал се тука за да ни кажат што се случуваше зад камерите за време на снимањето на четвртиот дел на Mad Max.

Следете нè на:

 

Не знам за вас, но јас чувствувам како целата фама околу филмот Mаd Max како да се случи пред само неколку месеци. Всушност, филмот беше прикажан за прв пат во мај 2015 година. Но зошто го кажувам ова? Бидејќи никој не го постави прашањето, што се случуваше зад сцената, особено во деловите со мооцикли и каскадери.

mad max behind the scenes desert bikes and stunts 114502 1

За среќа, Cross training enduro и Стефан Гал се тука за да ни кажат што се случуваше зад камерите за време на снимањето на четвртиот дел на Mad Max.

Ако не знаевте, Стефан Гал беше дел од филмот заедно со уште десетици други каскадери.  Всушност, имаше вкупно 150 каскадери. Но сигурно се прашувате зошто било потребно сето тоа? Бидејќи продуцентот не сакал во филмот да има премногу компјутерски ефекти.

На видеото подолу можете да ги видите мотоциклите кои беа употребени за филмот а Стефан ни објаснува што се било потребно за да се направат тие неверојатни акциони сцени.  Главен мотоцикл е Yamaha R1.  

Но повеќе за ова можете да дознаете на видеото. Доколку пак сте еден од оние кои се уште не го изгледале филмот, ви советувам да го направите тоа пред да го погледнете видеото.

Ако сакате пост апокалиптични сценарија, автомобили, мотоцикли, сигурен сум дека ќе ви се допадне Mad Max Fury Road.

А додека е се уште зима и не можете никаде да отидете со вашиот мотоцикл, можете да ја играте и видео играта која е направена по филмот.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.