Занимливости

Чудниот, прекрасен свет на минијатурните мотоцикли

Кус преглед на феноменот на „poket“ мотоциклите и што е она што ги прави толку забавни.

Следете нè на:

 

Денеска ќе зборуваме за џебните мотоцикли. Тоа се мини мотоцикли кои имаат мали тркала, мала рамка и мотор со зафатнина од 125cc или помалку. Опремени се со дво или четири тактни мотори, автоматски менувач, а понекогаш имаат и целосна суспензија.

PocketBikeFeature 770x433

Зошто да купите џебен мотоцикл? Искрено, има многу причини. Нивна главна предност е цената. Тие се навистина евтини. 50cc, дво-тактен Cagllari можете да најдете по цена од 200 евра додека пак Honda Grom за 3600 евра.  Голем дел од овие мотоцикли се за оф роуд возење па внимавајте на тоа доколку се одлучите да купите ваков мотоцикл. Полицијата воопшто нема да биде добра со вас доколку ве забележи како возите по улица со еден ваков мотоцикл.

За оние кои сакаат нешто повеќе, има голем број на опции. Најголем дел од овие мотоцикли имаат максимална брзина од 50 километри на час. Иако за некои тоа можеби е премногу бавно, има голем број на додатоци со кои можете да двојно да ја зголемите брзината. Следни на ред се сопирачките и суспензијата. Овие мотоцикли се лесни и евтини за оддржување и се одлични за оние кои се заинтересирани за механиката.

GBMoto 770x433

Колку ќе платите толку ќе добиете. Моделите како што е Grom се најдобра опција доколку сакате подолго време да издржат, полесно да најдете резервни делови како и сервис. Вреди да се напомене и дека многу веројатно, вашиот локален механичар нема да работи со џебни мотоцикли. Поголем дел од нив се направени во Кинеските фабрики и само им се сменети имињата за да одговараат на локалниот пазар. Ова значи дека можеби лесно ќе го поправите проблемот со клиповите но доколку треба да го замените резервоарот тогаш имате голем проблем.

На што треба да обрнеме внимание кога зборуваме за овие мотоцикли и додатоците кои доаѓаат со нив?  На пример, моделот GP-RS-R се продава по цена помеѓу 250 и 350 евра. Тој има спортски дизајн, добар амортизер но за жал нема светло. Линијата X7 нуди машини како што се 110cc chopper или 125cc café race и доаѓа заедно со светла, свирка и речиси се друго што ви е потребно за возење на улица. Доколку пак сакате поголема брзина, таквите мотоцикли доаѓаат со 110 или 125cc клонови на мотор на Honda.  Овие мотоцикли се повеќе наменети за оф роуд возење.

Џебните мотоцикли се одлична забава. Соберете се неколку луѓе, поставете знаци на патот и трката може да почне. Minipocketrockets.com е одлична страница доколку сакате да дознаете повеќе за ваквите мотоцикли или пак да направите споредба помеѓу неколку модели. Јас сум висок 1.72 но секогаш ми е забавно кога ќе се качам на ваков мотоцикл.

venom 770x433

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.