WSBK

Светскиот Супербајк шампионат мора да го најде своето место

Извршниот директор на Ducati,  Клаудио Доменикали, смета дека проблемот со популарноста со кој се соочува Светскиот Супербајк шампионат е поради фактот дека во моментов тој не се разликува премногу од MotoGP.

Следете нè на:

 

Извршниот директор на Ducati,  Клаудио Доменикали, смета дека проблемот со популарноста со кој се соочува Светскиот Супербајк шампионат е поради фактот дека во моментов тој не се разликува премногу од MotoGP.

Извршниот директор на Ducati,  Клаудио Доменикали, смета дека проблемот со популарноста со кој се соочува Светскиот Супербајк шампионат е поради фактот дека во моментов тој не се разликува премногу од MotoGP. И покрај тоа што нема постигнато победа во серијата од 2011 година, Ducati останува најпопуларниот производител во 29 – годишната историја на серијата. Доменикали веќе потврди дека тие ќе останат дел од натпреварувањето и во иднина и дека почнувајќи од 2019 година ќе го користат новиот V4 мотоцикл.

DomicaliWSBfuture

Сепак на прашањето што смета дека е потребно да се направи за Светскиот Супербајк шампионат повторно да се најде на врвот, Доменикали вели дека тоа воопшто нема да биде лесна задача и додаде дека WSB и MotoGP треба да имаат различни целни групи, односно, MotoGP да биде наменет повеќе за обичните фанови, а WSB за ентузијастите.

„Како повторно да го направите најдобар Светскиот Супербајк шампионат е интересна дебата. Мислам дека времињата се различни. Ако погледнеме 15 години наназад, тогаш ги имавме Трој Бејлис и Колин Едвардс како се натпреваруваат на патеката во Имола. Мотоциклите беа врвни прототипи, односно на една страна ги имавте WSB, а на друга 500GP. Тие беа сосема различни.“

„Започнувајќи од 2002 година, MotoGP премина на четири тактни мотори и двата шампионати започнаа да наликуваат еден на друг. Од тој момент WSB почна да го бара своето место. Пред 15 години имаше многу повеќе слобода во прилагодувањето на мотоциклот но исто така беше и многу поскапо.“

„Сега имате исти организатори на шампионатот. Мислам дека WSB треба да се посвети повеќе на вистинските ентузијасти, а MotoGP на лицата кои и не се разбираат премногу во мотоциклите. Би сакал да видам повеќе производители и тие да бидат компетитивни.“

motul makeodnija

Би можело да ве интересира

MotoGP шампионот, Марк Маркез, вели дека шасијата, перформансите на моторот како и поголемата концентрација се главните причини зошто има толку малку инциденти за време на трките.

Денеска ви носиме нови вести околу продажбата на мотоцикли.

Малата разлика во поразите на трките во Катар и Муџело покажува дека возачот на Honda е способен да победи на патеките кои му одговараат на мотоциклот на Ducati.

„Ги финализираме преговорите со возачот и неговиот менаџер. Се надеваме дека наскоро ќе ја слушнеме нивната одлука“ - Алекс Маркез ќе остане дел од Moto2 и ќе вози за Marc VDS?

Една од најинтересните работи кои ги видовме за време на WorldSBK трката која се возеше во Лагуна Сека беше преставувањето на најновиот модел кој ни доаѓа од фабриката во Болоња, Ducati Panigale V4 25° Anniversario 916.

Вообичаено, ова би требало да биде најдобриот период за забавниот парк во Калифорнија, но тој е затворен поради реновирање.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Листа на мото настани

  • 26 Јули 2019 - 28 Јули 2019
  • Клубски дом
  • Планина Плачковица

  • 10 Август 2019 - 10 Август 2019
  • Сè уште непознато
  • Битола

  • 24 Август 2019 - 24 Август 2019
  • Сè уште непознато
  • Прилеп

  • 31 Август 2019 - 01 Септември 2019
  • Патека Плевен
  • Долна Митрополија, Бугарија

  • 07 Септември 2019 - 09 Септември 2019
  • Република Македонија

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.