Вести од светот

Веспа слави 70 години постоење

Седумдесет години по создавањето на првата веспа, Piaggio ја претстави новата „Settantesimo“ боја наменета за своите модели. 

Следете нè на:

 

Првиот модел на веспа беше создаден во Април 1946 година во Понтедера, Италија.

За Piaggio, Веспата претставува се: симбол на Италијанската креативност, мал и паметен проект кој и покрај сите промени кај мотоциклите во текот на годините, се уште постои. Но прво и основно, тој е столбот на економската стабилност на Piaggio.

Специјалните модели по овој повод ќе бидат достапни во боите „Azzurro 70“ или „Grigio 70“. Овие модели имаат сиви тркала, темни кожни седишта, хромиран простор за багаж заедно со црна кожна торба.

vespa 70godini 1

Имаше моменти во минатото кога во Piaggio си мислеа дека времето на веспа помина. Главната идеја во тоа време беше да се претстави променета верзија на моделот „Cosa“, но негативните реакции на потрошувачите ги натера за кратко време да го повлечат моделот. Но, тоа и помогна на компанијата да разбере дека Веспата треба да се зачува и заштити и дека треба да вложат во нејзиниот напредок.

Беше претставена револуционерна програма која му помогна на брендот да го достигне денешниот статус. Радикално беше променета нејзината функционалност и ефикасност, но го задржа дизајнот и изгледот.

Јубилејот е одбележан со посебен модел наречен “Vespa Settantesimo”. Тој е достапен во две бои, „Azzurro 70“ и „Grigio 70“. Секој модел има сиви тркала, темни кожни седишта, хромиран простор за багаж заедно со класична црна кожна торба.

Секако „ Vespa Settantesimo“ ќе биде само еден од моделите кои во текот на годината ќе ја прослават седумдесет годишнината на Веспа. Увозникот на Веспа за Македонија, Динамикс, веќе започна со одбележување на годишнината преку изложба на новите модели во својот салон, а беше организирана и забава по повод јубилејот.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.