Вести од светот

Husqvarna и Husaberg се обединуваат по 25 години

Со самото купување на Хускварна од БМВ од страна на „Pierer Industrie AG“ (сопственикот на КТМ), се поставуваше прашањето како ќе заврши брендот кој започна во Шведска, а потоа се пресели во Италија.

Следете нè на:

 

husaberg-husqvarnaПовторна соработка на двата бренда по 25 години

Со самото купување на Хускварна од БМВ од страна на „Pierer Industrie AG“ (сопственикот на КТМ), се поставуваше прашањето како ќе заврши брендот кој започна во Шведска, а потоа се пресели во Италија.

Неизвесно беше како КТМ ќе се справи со уште еден бренд кој е ориентиран исклучиво кон оф-роуд мотоцикли, а уште поголема недоумица стави изјавата на Пиерер дека ќе прекине со производството на некои од најавените модели. Тој уште додаде и дека брендот ќе се сврти кон производството на нејкед мотоцикли (имајќи го во предвид моделот Husqvarna Nuda 900 јасно беше што мисли новиот претседател), па фановите на Хускварна почнаа да се сомневаат дека ќе дојде до целосно уништување на она што за нив беше историја.

Во моментот она што е познато за јавноста е новата најавена компанија која ќе го носи името „Husqvarna Sportmotorcycle GmbH“ со седиште во Австрија и која ќе произведува мотоцикли со технологија на Хусаберг, а ќе се продаваат под брендот Хускварна.

Иако никој не најави дека ова е крај за Хусаберг, сепак извесно е што ја чека компанијата. За среќа на фановите на Хускварна, новата измелезена компанија ќе го зачува дигнитетот и под истото име ќе продолжи да произведува оф-роуд мотоцикли.

Плановите за новите модели веќе се на хартија, а првите примероци се очекува да ги видиме на саемот ЕИЦМА во Милано кон крајот на годинава.

Би можело да ве интересира

Четири различни возачи ги освоија првите четири позиции на Филип Ајленд.

X-Lite X-803 Ултра Карбон е најспортската кацига на овој бренд.

Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.

Без никакво сомневање, Италија би можела да се нарече центар на дизајнерските студија од целиот свет. Ајде одблизу да ја разгледаме Италијанската дизајнерска сцена на мотоцикли.

Гран При комисијата ги одложи до јуни задолжителните хомологациски правила за кацигите.

Во изминативе две години бевме малку изгубени, но сега знаеме по кој правец да се движиме и имаме поголем оптимизам – Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.