Останато

Извештај - „Балкански рели маратон 2012“

IMG 3858Мото клубот Александар со поддршка од Мотоциклистичката федерација на Македонија (МФМ) во соработка со меѓународни партнери од Бугарија, Албанија и Грција од 7 до 14 беше организатор на „Балканскиот рели маратон 2012“.

Следете нè на:

 

 IMG 3858

Мото клубот Александар со поддршка од Мотоциклистичката федерација на Македонија (МФМ) во соработка со меѓународни партнери од Бугарија, Албанија и Грција од 7 до 14 беше организатор на „Балканскиот рели маратон 2012“. Победници на релито се: во ГПС класата - Красимир Колев (Бугарија; кај мотоциклите во М1 – Хено Ван Бергеијк (Холандија), во М2 – Мартин Фонтин (Белгија); и кај теренските возила во Т1 – Трајанов/Маринков (Бугарија) и Шапира Молдавски (Израел).

IMG 4728

Четвртото издание на „Балканскиот Дакар“ се состоеше од промотивен брзинец – пролог, 6 денови со брзински испити и поврзувачки етапи и 1 ден за одмор. Вкупна должина на релито беше околу 2.500 километри од кои околу 2.000 километри се специјални испити по макадамски патишта. Натпреварувачите со мотоцикли, четвороциклите (АТВ) и теренски возила минаа низ Македонија на 8 и 9 септември. Вкупно 40 пријавени учесници од 

IMG 4173

десеттина земји стартуваа на досега најтешкото маратонско рели во Европа, а само половина од нив пристигнаа  на целта во Игуменица, Грција. Дел од нив веќе имаа искуство на светски најпознатото рели „Дакар“, а дел ќе дебитираат во 2013 година, и го искористија „Балканскиот рели маратон 2012“ за последни подготовки.

Боите на Република Македонија ги бранеа 4 натпреварувачи. Кај мотоциклите ќе учествуваат: Сашко Ванов, Александар Петровски и Методија Саздов (сите со мотоцикли Јамаха), додека кај четвороциклите учествуваше Тони Димитровски (Хамачи рејсинг). Иако настапи на само 2 денови со брзински испити, Димитровски на крајот го освои 8 место и не успеа да го повтори успехот од 2009 година кога беше третопласиран.

IMG 4381

Рамноправно со колегите настапија и 4 дами: Политими Кирјакопулу (Грција) и Денка Јорданова (Бугарија) со мотоцикл, потоа нејзините сонароднички Зорница Тодорова со четвороцикл, како и нивната сонародничка Лидија Коцева кај теренските возила. Најуспешна беше Кирјакополу која е редовна учесничка на ова рели и го освои третото место во класата М1.

Специјален делегат испрати и светската мотоциклистичка федерација ФИМ, а од неговата оценка ќе зависи дали „Балканскиот рели маратон 2013“ ќе биде дел од светскиот шампионат за следната сезона. Според неофицијалните информации, делегатот е задоволен од организацијата на релито и се очекува да достави позитивен извештај до ФИМ.

IMG 4227_copy

Членовите на МК Александар во изминатите 2 месеци макотрпно работеа на трасирањето на патеките низ Македонија. Вкупно 530 километри и 5 специјални делници беа на програмата на годинешното рели. Претседателот на Комисијата за офроуд при МФМ, Велибор Каевски беше назначен за заменик директор на релито, а Владимир Карчицки за раководител на екипата за мерење на време. Хроно екипата доби позитивно мислење од сите учесници и веќе договори мерење на време на натпревари во Албанија, Бугарија и Грција за следната сезона.

Петтото јубилејно издание на „ Балканскиот рели маратон“ е предвидено за септември 2013 година.

Би можело да ве интересира

Yamaha YZF-R1 GYTR е навистина специјална машина и поради таа причина од неа ќе бидат произведени само 20 примероци.

Дебитантот во MotoGP, Мигел Оливеира имаше чест прв да вози низ новиот, 8.3 километри долг тунел кој ги поврзува Грац и Шпилберг – местото каде што се наоѓа Red Bull Ring.

Дохан зборува за Маркез, дали КТМ е подготвен да одговори на барањата на своите нови возачи, Џиџи Дал’Игна во однос на правилата за тежина, Мигел Оливеира кој со RC16 помина низ тунел долг 8 километри...

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.