Опрема

Јакната на Dainese ги прави воздушните перничиња достапни за сите

Веќе подолго време зборуваме за предностите кои ги имаат јакните опремени со воздушни перничиња.

Следете нè на:

 

Веќе подолго време зборуваме за предностите кои ги имаат јакните опремени со воздушни перничиња.

Веќе подолго време зборуваме за предностите кои ги имаат јакните опремени со воздушни перничиња. Во оваа прилика би сакал да ја повторам мојата омилена реченица, вашата кожна јакна која ја носите додека возите мотоцикл сега е застарена, освен доколку нема воздушни перничиња. За среќа тука е Dainese кој повторно ќе го врати животот во вашата стара јанка. Италијанскиот бренд само што дебитираше со својот „Dainese Smart Jacket“ систем.

Не дозволувајте да ве залаже изгледот, тука не станува збор за нова јакна туку за елект. Или да бидеме попрецизни, елек кој има воздушни перничиња. Но што е тоа што го прави „Dainese Smart Jacket“ толку посебен? Фактот дека овој елек можете да го носите под или врз вашата јакна.

Dainese Smart Jacket airbag 07 txt 1 26 06

Ова ви овозможува не само да бидете дополнително заштитени благодарение на технологијата на Dainese туку и да продолжите да ја носите вашата омилена јакна за возење.

Елекот е достапен во шест големини. Од компанијата велат дека батеријата која ја има во елекот трае до 26 часа а исто така има и уникатен систем за вентилација.

Елекот е водоотпорен и нема да дојде до никакви компликации доколку го возите на дожд.

Тој ќе биде достапен од почетокот на јули. Цената на Dainese Smart Jacket во САД ќе изнесува 699 долари додека пак во Европа ќе чини 500 евра.

Би можело да ве интересира

Патеката Херез во Шпанија ќе биде домаќин на третата трка во сезоната. Во продолжение следува распоредот за сите сесии.

Ривалите на Французинот добро се сеќаваат на минатата година. Но ова е 2021-ва и ништо не е гарантирано.

Хорхе Лоренцо вели дека Марк Маркез возел без никаков страв на првата трка после долгата пауза која ја имаше поради операцијата на раката. Според поранешниот шампион, лошиот баланс помеѓу предната и задната гума е главната причина за излетувањата во Портимао.

Suzuki претстави подобрена верзија на GSX-S1000. Новата машина сега е помоќна од било кога досега.

Реа и ZX-10RR беа подобри од Кал и М1 на патеката во Арагон.

Од вториот до осмиот круг има најголемо оптоварување врз сопирачките. Пред крајот на трката, притисокот врз нив се намалува за 20 проценти, велат од Brembo.

Реклами

Листа на мото настани

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.