MotoGP

MV Agusta се враќа на Гран При трките

MV Agusta по пауза од 40 години повторно ќе биде дел од Гран При трките. Легендарната Италијанска компанија од 2019 година ќе биде дел од Moto2 серијата.

Следете нè на:

 

Поранешниот MotoGP тим, Forward Racing потпиша четири годишен договор за користење на  мотоциклите на MV Agusta и следната година ќе биде дел од средната класа. Новиот мотоцикл, својот прв тест ќе го има во јули во пресрет на деби настапот кој ќе се случи наредната година.

Ова ќе биде прв настап за компанијата по 1976 годината кога Џакомо Агостини победи на последната трка за MV Agusta која се оддржа на патеката во Нирнбургринг.

Giacomo Agostini MV Agusta 500 770x433

Во својата историја, компанијата има освоено 18 титули во категоријата од 500cc помеѓу 1956 и 1974, а дел од тимот беа Џон Суртес, Гери Хокинг, Мајк Хеилвуд, Фил Рид како и Агостини пред четири тактните мотоцикли да бидат замененети со Јапонските дво тактни кон крајот на седумдесетите години.

Натпреварувањето го напуштија во 1976 година откако компанијата се соочи со финансиски проблеми.

Брендот се врати на трките во 2014 година преку нов тим кој е дел од Светскиот Супербајк шампионат, а во кој Жорди Торес настапува со MV Agusta 1000 F4.

Forward настапува во Moto2 со мотоцикли на Suter. Дел од тимот се Ерик Гранадо и Стефано Манзи, а во првите четири трки од сезоната ниту еден возач нема освоено поени.

Suter, кој минатата година одлучи да се повлече од натпреварувањето но веднаш потоа ја промени одлуката, ќе ги обезбеди вилушките за мотоциклите на MV Agusta. Triumph ќе биде задолжен за моторот како дел од договорот да се замени Honda како единствен снабдувач со мотори во серијата.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.